شمانیوز
شما نیوز

واریز وام فوری ۵۰۰ میلیونی بحساب این افراد

بانک اول - معاون وزیر تعاون گفت: اشخاصی که بخواهند در فضای تعاون فعالیت کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می توانند تسهیلات بدون چک و سفته دریافت کنند.


واریز وام فوری ۵۰۰ میلیونی بحساب این افراد

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.وام فوری طرح بشارت بانک کشاورزی، وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات و تسهیلات با وثیقه سیم‌کارت کمترین سود بانکی را دارند. این بانک‌ها به کارمندان خود وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون بهره می‌دهند.

بانک اول - معاون وزیر تعاون گفت: اشخاصی که بخواهند در فضای تعاون فعالیت کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می توانند تسهیلات بدون چک و سفته دریافت کنند.

به گزارش بانک اول مراسم امضای تفاهم نامه بین معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علم و صنعت و افتتاح مرکز علم و تعاون این دانشگاه برگزار شد.

مهدی مسکنی معاون امور تعاون در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی نتیجه تعاون کردن انقلابیون برای از بین بردن چیزی است که جز خفت نبود.

وی تعاون را حوزه مغفول مانده از اقتصاد اسلامی دانست و ادامه داد: تعاون می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی و تسهیل گر در حوزه تعاون، موظف است که ۷۰ درصد منابع خودش را در اختیار تعاونی‌ها قرار دهد، در ماه گذشته در همین راستا از این محل اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان به استان‌ها در راستای بهبود فضای کسب و کار ابلاغ شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی