شمانیوز
شما نیوز

استقرار تانک ها در مرز مجارستان و کرواسی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مجارستان مرزهای این کشور با کرواسی را تحت شدیدترین تدابیر امنیتی از ورود مهاجران به این کشور حفاظت می کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مایرور نوشت: دولت مجارستان بعد از بازگرداندن اتوبوس مهاجران توسط کرواسی به بهانه حفاظت از مرزهای خود علاوه بر دیوارهای سیم خاردار تانک های نظامی متعددی در مرزهای این کشور مستقر کرده است.

مجارستان در نشست هفته گذشته اتحادیه اروپا با پییشنهاد توزیع مهاجران در کشورهای اروپایی مخالفت کرد. بر این اساس «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان به ارتش این کشور دستور داده مرزهای مجارستان با کرواسی را تحت تدابیر امنیتی شدید قرار دهند.

طی هفته گذشته بیش از 2 هزار مهاجر سوری بین مرز کرواسی و مجارستان بلا تکلیف مانده اند. مجارستان مدعی است تانک های نظامی خود را برای جلوگیری از عبور مهاجران از مرزهای این کشور با کرواسی مستقر کرده است.

«زولتان کواچ» سخنگوی دولت مجارستان روز جمعه انتقال مهاجران توسط کرواسی به مرزهای این کشو را قاچاق انسانی توصیف کرده بود. این در حالی است که کرواسی مهاجرانی را که از مرزهای مجارستان به داخل این کشور آمده بودند، به مرزهای مجارستان بازگردانده است.

کواچ دولت کرواسی را به خاطر سوء مدیریت مهاجران مورد انتقاد قرار داده و گفت: کرواسی به جای مدیریت صحیح مهاجران سعی می کند مهاجران را به مجارستان بفرستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی