شمانیوز
شما نیوز

فیس‌بوک ایثار و شهادت راه‌اندازی شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سایت اینترنتی ایثار کلوب (فیس بوک ایثار و شهادت) با هدف ایجاد همبستگی و ارتباط میان کاربران و وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار کرد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): کبری احمدی مدیر سایت ایثار کلوب در گفتگو با مهر اعلام کرد: این سایت یک شبکه اجتماعی بوده که با هدف تجمیع فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای سایبری ایجاد شده است.

وی افزود: قرار است این سایت سیستم وبلاگ دهی هم داشته باشد که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از آن رونمایی می شود.

مدیر شبکه اجتماعی ایثار کلوب اظهار داشت: این شبکه اجتماعی همزمان با رونمایی مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور رونمایی شد که فعالیت آن از صبح امروز آغاز شده است.

احمدی گفت: ‫مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط هیات خانواده شهدا و ایثارگران و به عنوان محصول واحد رسانه این مجموعه در کنار سایت شهدای ایران فعالیت می کند که هم شهدای ایران هم ایثار کلوپ و هم ایثار بلاگ که سرویس وبلاگ دهی است به هم مرتبط می شوند و سیستم رسانه ای ایثار و شهادت این مجموعه را تکمبل خواهد کرد.‬

وی گفت: از ابتدای تشکبل دبیر خانه دائمی این مجمع سازمانهای مختلفی اعم از موسسه فرهنگی تبیان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرکز پدافند سایبری وزارت دفاع‬ و اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته اند.

علاقمندان و فعالان سایبری می توانند با مراجعه به سایت http://isarclub.com/live این شبکه اجتماعی عضو شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied