شمانیوز
شما نیوز

بلاخره کنسرت سعید عرب اجرا شد/حواشی مراسم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):کنسرت سعید عرب ـ خواننده‌ی پاپ ـ شامگاه ۱۳ مهرماه در سالن «اریکه‌ ایرانیان» برگزار شد.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):مخاطبان موسيقي پاپ شب گذشته ـ پنجشنبه ـ براي اولين كنسرت رسمي سعيد عرب جمع شده‌ بودند و از آنجا كه موسيقي پاپ هميشه آدم‌هاي ثابت خود را دارد، «اريكه‌ ايرانيان» هم مملو از جمعيت بود.

خوانندگان پاپ بيشتر به جاي ملودي از ريتم در آثارشان بهره مي‌برند و معمولا اركسترهاي كم حجم هم به راحتي كارشان را راه مي‌اندازد، اما سعيد عرب از آن دسته خوانندگان پاپي بود كه يك اركستر پرحجم را براي سن كوچك «اريكه» انتخاب كرده بود.

سازهاي بادي، گيتار بيس، كيبورد، درامز، پركاشن، پيانو و ويلن سازهاي اصلي اين اركستر را تشكيل داده و خواننده هم اين فرصت را به نوازندگانش مي‌داد كه در قالب تكنوازي هنر خود را به رخ مخاطبان بكشند. اين همان چيزي است كه در كنسرت‌هاي پاپ كمتر اتفاق مي‌افتد و خواننده‌سالاري را پررنگ‌تر مي‌كند.

نورپردازي مناسب با فضاي موسيقي و ايجاد فضاي هاوس و ترانس در كنسرت‌هاي پاپ عامل مهمي است كه مخاطبان را روي صندلي نگه مي‌دارد و تشويق‌هاي پياپي مخاطبان اين‌گونه نشان مي‌داد كه از كنسرت و شبي كه سپري كرده‌اند، راضي هستند.

خواننده آلبوم موسيقي «مهربونم» بخشي از اجرايش را به صحبت كردن با مخاطبانش اختصاص داد و گفت: براي اخذ مجوز اين كنسرت بسيار اذيت شدم.

شاهين بياني، حسين كيانيان و جعفر سيامكي (ساكسيفون)، سعيد بنازاده و سياوش مطلبي (گيتار)، مجيد كاشاني (كيبورد)، اشكان موسوي (ويلن)، به همراه محسن افشار و تنظيم و آهنگ سعيد سام و... در اين اجرا هنرنمايي كردند.

در حاشيه:

- اين اجرا با حضور اهالي هنر و ورزش همراه بود و داريوش ارجمند ـ پيشكسوت سينما و تلوزيون ـ هم در كنسرت حضور داشت. سعيد عرب هنگام معرفي اين هنرمند به مخاطبان گفت: بنده پدرم را از دست داده‌ام و داريوش ارجمند هميشه در كنار من بوده و نقش يك پدر را برايم بازي كرده است.

- رسول نجفيان، اميرنوري، سياوش اكبرپور، رسول نجفيان و... از جمله مهمانان حاضر بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied