شمانیوز
شما نیوز

دستگیری عاملان سرقت بزرگ سایبری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): واحد مقابله با جنایات سایبری پلیس لندن از شناسایی و دستگیری سه نفر به جرم مشارکت در سرقت سایبری 1.3 میلیون پوندی از بانک Barclays خبر داد.

فارس به نقل از اسکای نوشت: سرقت یاد شده از شعبه این بانک در لندن رخ داده و سه نفر متهم شده عبارتند از آدام جفرسون 38 ساله، دوان ژان ژاک 24 ساله و لانره مولینز ابودوی 25 ساله. نفر دوم کارمند سابق بانک یاد شده بود و اطلاعات ارزشمندی برای نفوذ به سرورهای Barclays در اختیار داشته است.

قرار است این سه نفر فردا در دادگاهی در لندن محاکمه شده و به اتهاماتشان رسیدگی شود. حمله هکری یاد شده در آوریل سال 2013 رخ داد و مجرمان که خود را مهندس آی تی جا زده بودند، وارد یکی از شعبه های بانک یاد شده شدند و سپس با جلب اعتماد دیگر افراد یک صفحه کلید، یک موشواره و برخی ابزار دیگر را به رایانه ای که در این شعبه بود وصل کردند و با اتصال به شبکه رایانه ای بانک توانستند 1.3 میلیون پوند را به حساب های مورد نظرشان منتقل کنند.

پیش از این هم چهار نفر دیگر به اتهامات مشابهی دستگیر شده بودند. انتظار می رود افراد یاد شده به جریمه های سنگین و زندان های طولانی مدت محکوم شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی