شمانیوز
شما نیوز

کشف 900 تن چای فاسد از کارخانه چای + تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنگرود 900 تن چای تاریخ مصرف گذشته را در یک کارخانه چای کشف کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سرهنگ حسین نیکفرد - فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در پی اظهار نگرانی چایکاران بخش اتاقور این شهرستان مبنی بر قیمت پایین چای و عرضه چای نامرغوب آن در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

نیکفرد با بیان اینکه ماموران در بررسی های خود از قاچاق چای در این شهرستان مطمئن شدند، گفت: سرانجام به همراه نماینده شبکه بهداشت و نماینده صنعت و معدن و تجارت از چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید به عمل آورده و در این راستا موفق به کشف 900 تن چای تاریخ مصرف گذشته از یک کارخانه چای شدند.

نیکفرد نوع چای کشف شده را چای سنواتی اعلام کرد و گفت: مقدار تقریبی 600 تن از چای کشف شده توسط صاحب کارخانه طی چند روز گذشته فرآوری (خشک کردن-غربال زدن-کیسه گیری) شده و آماده عرضه به بازار بود.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه چای سنواتی، چای تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل استفاده خوراکی برای انسان بود، گفت: این کارخانه در حال حاضر پلمپ شده و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

به گفته وی در این راستا صاحب کارحانه نیز دستگیر شده است.

کشف چای فاسد
کشف چای فاسد
کشف چای فاسد
کشف چای فاسد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied