شمانیوز
شما نیوز

برخورد با اغتشاشگران در خیابان‌های تهران‌

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):مقابله با تهدیدات داخلی، عملیات پاک‌سازی منطقه، آزادسازی‌گروگان‌ها، رژه موتورسواران از جمله برنامه‌های رزمایش الی بیت‌المقدس در مرحله دوم بود که در پادگان سیدالشهدا(ع) تهران برگزار شد.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): رزمايش "‌الي بيت‌المقدس" در حالي امروز ( جمعه) به پايان رسيد که در مرحله دوم اين رزمايش گردان‌هاي واکنش سريع تمرينات شهري منسجمي را جهت برخورد با اغتشاشگران انجام دادند. مرحله دوم رزمايش "‌الي بيت‌المقدس" با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله صبح امروز آغاز شد.

در اين بخش از رزمايش با شبيه‌سازي خيابان‌هاي داخل پادگان سيدالشهدا به خيابان‌هاي اطراف دانشگاه تهران، نيروهاي بسييج سپاه محمد رسول‌الله با تقسيم شدن به دو بخش اغتشاش‌گر و گردان‌هاي واکنش سريع، اقدام به بازسازي صحنه‌هاي زد و خورد اغتشاشات شهري كردند.

در ابتداي اين قسمت از رزمايش، يگان‌هايي از بسيج با انجام حرکات رزمي آمادگي خود را به رخ کشيدند و سپس نوبت به برخورد با اغتشاش‌گران رسيد.

در اين مانور، اغتشاش‌گران با آتش زدن سطل‌‌هاي زباله سعي در حمله به نيروهاي بسيجي داشتند که البته چندين بار از سوي فرمانده ميدان اخطار دريافت کردند که اگر صحنه را ترک نکنند با آنها برخورد مي‌شود.

در ادامه مرحله دوم از رزمايش "الي بيت المقدس" نوبت به عمليات پاک‌سازي منطقه رسيد که گردان‌هاي واکنش سريع تيپ حضرت زهرا(س) با فرود آمدن بر ساختمان مرود نظر اقدام به آزادسازي گروگان‌ها و پاکسازي ساختمان موردنظر کردند.

در بخش پاياني مرحله دوم رزمايش، گردان‌هاي واکنش سريع‌، نيروهاي اين گردان ضمن خاموش کردن آتش‌هاي افروخته شده توسط اغتتشاشگران در خيابان‌ها اقدام به توقف يک دستگاه اتوبوس کردند که اغتشاش‌گران قصد داشتند تا با ربودن آن و بردن اتوبوس به وسط خيابان آن را آتش بزنند.

مرحله سوم و پاياني رزمايش "الي بيت‌المقدس" نيز با تجمع ده‌ها هزار نفري بسيجيان شرکت‌کننده در رزمايش و با صدور قطعنامه‌ عليه هتاکان به پيامبر گرامي اسلام پايان يافت.

گزارش تصويري مرتبط:

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی