شمانیوز
شما نیوز

جزئیات ترور هنرمند مشهور سوری از قول پدرش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):پدر محمد رافع هنرمند فلسطینی‌-سوری ترور شده توسط گروهک‌های تروریستی گفت، به مرگ فرزند خود افتخار می‌کند.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): پدر «محمد رافع»، هنرمند فلسطینی-‌سوری که توسط افراد مسلح ترور شد، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گفت که محمد را تروریست‌های مسلح روز جمعه گذشته ربودند و فردای آن روز اقدام به ترور وی کردند.

پدر این هنرمند فلسطینی‌-سوری در ادامه افزود که برای من یک افتخار است که پدر یکی از شهدایی هستم که فرزندم جان خودش را در دفاع از سوریه و کرامت و عزت آن تقدیم کرد.

در این ارتباط پایگاه خبری عربی پرس نیز در خبری با اشاره به ترور این هنرمند جوان نوشت که محمد رافع به دلیل انتقامگیری کشته نشد بلکه او قربانی مواضع برحقش در قبال حوادث خونین جاری در سوریه شد.

محمد رافع روز جمعه در منطقه «برزه» یکی از مناطق دمشق ربوده شد و پس از آن گروهک تروریستی که نام «نوادگان صدیق» را برخود نهاده،‌ مسئولیت ترور وی را برعهده گرفت.

این گروهک تروریستی اعلام کرد که به این دلیل محمد رافع را ربوده و ترور کرده است، چون در مناسبت‌های بی‌شماری به عنوان یکی از هواداران به نظام و حامیانش ظاهر شده بود.

بسیاری از هنرمندان سوری با شنیدن خبر ترور محمد رافع ضمن محکوم کردن این اقدام، تاکید کردند که تنها جرم رافع بیان آزاد و شفاف دیدگاه‌هایش بود.

پیکر این هنرمند سوری در یکی از بوستان‌های «برزه» در حالی پیدا شد که روی آن آثار شکنجه به خوبی قابل مشاهده بود. وی متولد سال 1982 میلادی بود که کار هنری خود را در حوزه تئاتر و رادیو آغاز کرد و از آنجا پای به تلویزیون و حوزه بازیگری گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی