شمانیوز
شما نیوز

خدمات رایگان دامپزشکی در دهه فجر به دامداران کهگیلویه و بویراحمدی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مسئول روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در دهه فجر به دامداران این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید حیدری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و بر اساس پیشنهاد اداره‌کل دامپزشکی استان و تصویب کمیته روستایی و عشایری استان، مقرر شد خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی طی دهه فجر در مراکز خدمات درمانی دولتی و خصوصی دامپزشکی به صورت رایگان ارائه شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به جامعه عشایری و روستایی یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی بوده و به منظور گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ادارات دامپزشکی شهرستان‌های استان با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون و درمانی به روستاهای تابعه و واحدهای دامداری به صورت رایگان دام‌های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماری‌های دامی مایه‌کوبی می‌کنند.

حیدری از هماهنگی به عمل آمده با همکاران مراکز درمانی بخش خصوصی در خصوص درمان رایگان دامداران در این ایام خبر داد و گفت: عملیات درمانی در روزهای تعیین شده به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی ویژه‌برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور کارکنان در پایگاه انتقال خون استان جهت اهداء بخشی از خون خود به نیازمندان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در یکی از روستاهای استان با همکاری کمیته روستایی عشایری دهه فجر استان، ارائه گزارش عملکرد دامپزشکی استان در قالب کتابچه عملکرد و مصاحبه رادیویی و تلویزیونی مدیرکل و کارشناسان دامپزشکی استان و شرکت گسترده کارکنان در راهپیمائی 22 بهمن ماه عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied