شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جلسات انتخاباتی در دانشگاه شهیدبهشتی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس دانشگاه شهیدبهشتی گفت: تشکل های دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی تا امروز، 16 جلسه پرسش و پاسخ با حضور کاندیداها برگزار کردند که دانشجویان استقبال بسیار خوبی از این جلسات داشتند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،رئیس دانشگاه شهیدبهشتی گفت: تشکل های دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی تا امروز، 16 جلسه پرسش و پاسخ با حضور کاندیداها برگزار کردند که دانشجویان استقبال بسیار خوبی از این جلسات داشتند.

دکتر محمد مهدی طهرانچی گفت: بوفه انتخابات در این ایام توسط بسیج دانشجویی دانشگاه راه اندازی شده که هر روز مقابل یکی از دانشکده های دانشگاه این بوفه برپا شده و عمده بحث هایی که در آن با نظارت هیات نظارت دانشگاه عنوان می شود، در زمینه های مختلف انتخابات است. رئیس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه تا زمانی که قانون اجازه دهد و مهلت قانونی انتخابات،فعال خواهند بود. وی درباره آمادگی دانشگاه در مقابل بروز تنش های احتمالی گفت: اگر ما در دانشگاه قانون داشته باشیم، لزومی ندارد تنش رخ دهد، تنش درجایی حاکم است که منطق، گفتگو، دلیل و برهان وجود نداشته باشد، نه دانشگاه که منطق برآن حاکم است. در فضایی که در دانشگاه شهید بهشتی مشاهده می شود انتظاری برای تنش وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی