شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

افزایش حجم ترافیک مرسوله های پستی در فارس

در پی انتشار مطلبی با عنوان “حرکت لاک پشتی پست در تحویل مرسوله ها” در تاریخ ۱۷ بهمن ماه در شمانیوز، معاون فنی و بازرگانی اداره کل پست استان فارس در گفتگو با خبرنگار شمانیوز درباره مطالب مطرح شده، توضیحاتی ارائه داد.

افزایش حجم ترافیک مرسوله های پستی در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، روح الله عباسی اظهار داشت: در دو سال اخیر به دلیل همه گیری کرونا در کشور و روی آوردن مردم به خریدهای اینترنتی و توسعه کسب و کارها در این زمینه، شبکه پستی کشور سعی نمود زیرساخت های خود را توسعه داده و متناسب با ترافیک ایجاد شده در شبکه،افزایش ظرفیت را در بخش های مختلف ایجاد نماید.اما در چنین مواردی به دلیل کمبود برخی امکانات و نیز نیروی انسانی اختلالاتی در روند کار به وجود می آید.

وی گفت: شرکت پست از شرکت های خدماتی نیروی انسانی محور است و مبتلا شدن کارمندان پست به کرونا در دو سال اخیر و به خصوص در مدت اخیر به سویه جدید باعث شده برخی از همکاران ما از چرخه خدمات رسانی خارج شوند و به رغم ایجاد زیرساخت های مناسب،افزایش ناوگان حمل و نقل و افزایش شبکه توزیع، اختلالاتی در خدمت رسانی به مردم ایجاد شود که سعی کردیم با تدبیر این مشکلات را مدیریت کرده تا بحرانی در شبکه توزیع ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در استان فارس در ۱۰ ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۷ میلیون، در همین مدت در سال ۹۹ بیش از ۹ میلیون و در سال جاری بیش از ۱۱ میلیون ترافیک مرسوله در استان وجود داشته که با همین نیروهای موجود توانسته ایم این حجم از افزایش مرسوله را مدیریت و خدمات رسانی کنیم.

معاون شرکت پست فارس به حمایت های این شرکت از کسب و کارهای اینترنتی اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر اگر حمایت ها و خدمات شرکت پست نبود، بسیاری از کسب و کارها آسیب های جدی تری می دیدند.

وی در پایان از “شمانیوز” به دلیل توجه به مشکلات شبکه پستی کشور تشکر نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی