شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مسیر پرواز تهران اصفهان

بعداز تهران، اصفهان مهمترین شهر کشور برای سفرهای کاری و گردشگری محسوب می‌شود، به‌همین‌دلیل میزان تقاضا برای سفر به این شهر بسیار زیاد است. ما در این مطلب می‌خواهیم اطلاعاتی کامل درباره پرواز تهران به اصفهان برایتان بگوییم تا راحت‌تر بتوانید نسبت به سفرتان تصمیم بگیرید.

مسیر پرواز تهران اصفهان

فرودگاه‌های مبدا و مقصد

بعداز این‌که پرواز تهران اصفهان را رزرو کردید، باید بدانید که هواپیما در چه فرودگاهی به پرواز در میاید و در چه فرودگاهی به زمین می‌نشیند. در ادامه این مطلب هر دو فرودگاه تهران و اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد:

فرودگاه مهرآباد

سفر شما از فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود و باید 1 الی 2 ساعت قبل از پرواز خودتان را به آن برسانید. این فرودگاه پرترددترین فرودگاه کشور برای پروازهای داخلی محسوب می‌شود. فرودگاه تهران 4 ترمینال دارد که هرکدام از آن‌ها مربوط به پروازهای یکی از ایرلاین‌هاست. قبل از پرواز حتما به بلیط دقت کنید. در بلیط شماره ترمینالی که از آن سفر انجام می‌شود، قید شده است.

از جمله امکانات موجود در فرودگاه مهرآباد می‌توانیم به رستوران، کافی‌شاپ، آبمیوه فروشی، غرفه رزرو بلیط و هتل، باربری، بسته‌بندی بار، اتاق تشریفات ویژه، اتاق مادر و کودک، غرفه مخصوص اشیا جا مانده در هواپیما، سرویس بهداشتی، نمازخانه و... اشاره کنیم.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

یکی از مهمترین ویژگی‌های این فرودگاه فاصله کم آن با مرکز شهر است. با تاکسی یا ماشین شخصی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به مرکز شهر برسید. با اتوبوس هم می‌توانید به فرودگاه شهید بهشتی هم بروید، اتوبوس‌های این مکان از ترمینال کاوه حرکت می‌کنند و در همین ترمینال هم مسافران را پیاده می‌کند.

فرودگاه شهید بهشتی چندین ترمینال دارد تا مسافران هر مقصد بتوانند در آن بازدید از اصفهان را آغاز کنند. در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امکاناتی مانند خدمات پزشکی، غرفه فروش سوغات، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ طبقاتی و... تعبیه شده است.

7f51735f-5f13-4da5-8985-b1dfd3099270

مسیر پرواز تهران به اصفهان

اصفهان با تهران حدود 380 کیلومتر فاصله دارد. حدود 35 دقیقه بعداز زمانی که هواپیما در تهران به پرواز درمیاید در فرودگاه اصفهان فرود خواهد آمد. البته این زمان به مواردی مانند نوع هواپیما، آب‌وهوا و... بستگی دارد. پرواز تهران اصفهان از فرودگاه مهرآباد شروع خواهد شد. هواپیما از روی شهرهای اصفهان، نطنز، باقرشهر، ورامین، دریاچه نمک قم و چرمشهر می‌گذرد. این مسیر بیشتر کویری بوده و از ارتفاع هم که به آن نگاه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

بهترین زمان سفر به اصفهان

اصفهان جاهای دیدنی بسیاری دارد که باعث می‌شود در هرفصل جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد، اما آب‌وهوا و هزینه‌های گشت‌وگذار در آن اقامت در این شهر باعث می‌شود که تعداد گردشگران کم یا زیاد شوند. بهار، تابستان و پاییز بهترین فصل‌هایی هستند که می‌توانید برای آمدن به نصفه جهان انتخاب کنید.

در این فصل‌ها آب‌وهوای اصفهان شرایطی نرمال دارند و می‌توانید در بهترین شرایط از همه جای آن دیدن کنید. زمستان در این شهر بسیار سرد خواهد بود و ممکن است نتوانید به‌خوبی در آن گشت بزنید. البته اگر می‌خواهید سفری ارزان به اصفهان داشته باشید، بهتر است زمستان را انتخاب کنید، چون در این فصل افراد کمی این شهر را برای گشت‌وگذار انتخاب می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که قیمت‌ها برای مسافران هم کمتر شود.

ایرلاین‌هایی که مسافران را از تهران به اصفهان می‌آورند

به‌دلیل پرتردد بودن مسیر هوایی تهران اصفهان، ایرلاین‌های زیادی در این مسیر فعالیت دارند و مسافران را جابجا می‌کنند. شرکت‌های هواپیمایی مانند آتا، فلای پرشیا، کاسپین، قشم ایر، زاگرس، ماهان، ایران ایر، ایران ایر تور و... در این مسیر فعالیت دارند. هرکدام از این ایرلاین‌ها ویژگی خاص خودشان را دارند. می‌توانید هنگام رزرو بلیط یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

617bad7e-c206-4712-ab4f-81469dad0e17

رزرو بلیط اصفهان تهران ارزان

قیمت بلیط‌ها نسبت به زمان رزرو و میزان تقاضا افزایش یا کاهش می‌یابند. اگر زمان سفر برایتان اهمیت زیادی ندارد، بهتر است بلیط را در فصلی انتخاب کنید که تقاضا کمتر است. همان‌طور که گفته شد، میزان تقاضا برای سفر به اصفهان در زمستان نسبت به بقیه زمان‌ها کمتر است.

هرفصلی که قصد داشتید پرواز تهران اصفهان را رزرو کنید، بهتر است اواسط هفته این کار را انجام دهید. در این زمان هم تقاضا برای بلیط‌های گردشگری کاهش میابد. یکی از روش‌هایی که با آن می‌توانید بلیط را ارزان‌تر رزرو کنید، بلیط لحظه آخری است. این بلیط‌ها چند ساعت قبل از پرواز با قیمتی بسیار پایین ارائه می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

اگر قصد سفر به اصفهان دارید، حتما به هتل عباسی اصفهان هم سر بزنید.

توجه داشته باشید که نمی‌توانید بلیط‌های لحظه آخری را کنسل کنید، اما علی بابا این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید بلیط لحظه آخری را که خریداری کرده‌اید کنسل کرده و بخشی از مبلغ آن به حسابتان بازگردانده خواهد شد. اگر چمدان‌هایتان را بسته‌اید و آماده‌اید که به سفر بروید، این بلیط‌ها را انتخاب کنید، چون از زمان رزرو تا پرواز فرصت کمی دارید.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی کامل درباره سفر هوایی تهران به اصفهان به شما داده باشیم. اگر تجربه شرکت در این پرواز را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن و جاهای دیدنی اصفهان با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی