شمانیوز
شما نیوز

معرفی هیوندای توسان 2023

هیوندای توسان خودرویی با طراحی زیبا و فناوری نوین | تجربه رانندگی بهتر با هیوندای توسان2023 + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو هیوندای توسان 2023 محصول کرمان خواهیم پرداخت.

هیوندای توسان خودرویی با طراحی زیبا و فناوری نوین | تجربه رانندگی بهتر با هیوندای توسان2023 + فیلم

به گزارش شمانیوز :هیوندای توسان یک خودروی کروس اوور جذاب و عملی است که با طراحی زیبا و قدرتمند خود، توجه هر فردی را به خود جلب می کند.هیوندای توسان 2023با ارائه مجموعه ای از ویژگی ها و فناوری های نوین مانند سیستم های ایمنی و سرگرمی پیشرفته، تجربه رانندگی مطمئن و لذت بخشی را به خریداران خود ارائه می دهد. همچنین، هیوندای توسان با سیستم های پیشرانه موثر و بهره وری سوخت بالا، از نظر مصرف سوخت نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. به علاوه، فضای بزرگ داخلی، طراحی آرامش بخش ناوگان و آپشن های متنوع بسته به نیاز هر فرد، از مزیت های دیگری است که هیوندای توسان را به یک انتخاب درخشان در دسته خود تبدیل کرده است.در خبر زیر به بررسی بیشتر هیوندای توسان 2023 پرداخته ایم. 

داخل هیوندای توسان 2023

با ورود به کابین هیوندای توسان می‌توان دریافت که با یک خودرو مدرن و بروز سر و کار داریم. چرا که زبان طراحی به‌کار رفته در آن از الگوهای روز پیروی کرده و در عین سادگی، ظرافت و جزئیات منحصربفردی دارد. طراحی کلی داشبورد کاملا روان و سیال است، به نوعی که خط عرضی قرار گرفته در قسمت بالایی داشبورد به رودری‌ها امتداد یافته که در ذهن سرنشنیان فضایی بزرگ و جادار را تداعی می‌کند. غربیلک فرمان در این کراس‌اوور کره‌ای به رسم طراحی محصولات جدید هیوندای، تغییر یافته و با ظاهری جذاب از تریم دو رنگ برخوردار شده است. همچنین صفحه پشت آمپر در نمونه در نظر گرفته شده برای بازار ایران به صورت آنالوگ بوده که همین موضوع برای بسیاری از طرفداران خوردو خوشایند است.

هیوندای توسان

طراحی هیوندای توسان 2023

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هیوندای توسان جدید، چهره و مدرن و جسوری است که به واسطه زبان طراحی جدید موسوم به "Sensuous Sportiness"، تحولی در این رده ایجاد کرده است. در اولین نگاه به توسان 2023، جلوپنجره بزرگ و مشبک آن توجه شما را جلب خواهد کرد. این جلوپنجره که با نام "Parametric Jewel Grille" شناخته می‌شود، از الماس‌های هندسی تشکیل شده و به چهره توسان 2023، ظاهری جسور و قدرتمند می‌بخشد. چراغ‌های LED باریک و کشیده در طرفین جلوپنجره، به زیبایی و مدرن بودن این خودرو اضافه می‌کنند. خطوط تیز و برجسته بدنه، از دیگر ویژگی‌های بارز طراحی بیرونی توسان 2023 است. این خطوط که از کاپوت تا چراغ‌های عقب امتداد دارند، به عضلانی‌تر شدن توسان کمک کرده و حس پویایی و حرکت را به بیننده القا می‌کنند.

گلگیرهای جلو و عقب با طراحی برجسته و عضلانی که دارد، در نمای جانبی بسیار جلب توجه می‌کنند. همچنین یک خط شانه که الگوی شکسته‌ای دارد تا انتهای خودرو کشیده شده است. فرم طراحی آینه‌های جانبی خودرو نیز قابل توجه بوده و با ظاهری جذاب در این فسمت نصب شده‌اند. تریم کرومی از جمله نوار کرومی نصب شده بر روی قسمت بالایی شیشه‌های جانبی که تا ستون C امتداد یافته‌اند، نمایی لوکس به این کراس‌اوور اقتصادی داده است. رینگ‌های اسپرت نیز به جذابیت هرچه بیشتر نمای کناری خودرو افزوده‌اند. اما در نمای عقب با ظاهری کاملا متفاوت و جدید مواجه می‌شویم. جایی که چراغ‌های یکپارچه با طراحی متفاوت و گرافیک داحلی جذاب، کاملا جدید بوده و مشابهی در سایر محصولات هیوندای ندارد. با این وجود هارمونی و هماهنگی میان اجزای این قسمت با سایر بخش‌های خودرو به خوبی مشاهده می‌شود. همچنین قسمت زیرین سپر از جنس پلاستیک مشکی رنگ بوده که با دیفیوزر ادغام شده و طرحی یکپارچه را به وجود آورده است.

هیوندای توسان

مشخصات هیوندای توسان 2023

هیوندای توسان جدید همچون سنوات گذشته با طیف متنوعی از انواع موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. اما نسخه درنظر گرفته شده برای بازار ایران، اکنون به پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم دقیق 1999 سی‌سی مجهز بوده که توانایی تولید نیرویی معادل 154 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 192 نیوتن متر را دارد. این نیرو به کمک جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک AT مجهز به سامانه تیپ ترونیک به چرخ‌های محور جلو انتقال می‌یابد. درخصوصو جعبه‌دنده جدید باید گفت که با بهینه‌سازی و ساختار جدید تورک‌کانورتور، عملکرد آن به صورت چشمگیری بهبود یافته است. نکته قابل توجه در خصوص عرضه نسل جدید هیوندای توسان توسط کرمان موتور، ورود نسخه تک دیفرانسیل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied