شمانیوز
شما نیوز

چری تیگو 9

چری تیگو 9 در راه ایران | نسل جدید تیگو با ظاهری مدرن و امکاناتی فراتر از انتظار

چری تیگو 9 یک خودرو چینی از سری خودرو های چری ، است که قراره است به زودی به کشور ما وارد شود.

چری تیگو 9 در راه ایران | نسل جدید تیگو  با ظاهری مدرن و امکاناتی فراتر از انتظار

به گزارش شمانیوز :خودروی چری تیگو 9 یک خودروی خانوادگی سه ردیفه با ظاهری شیک و مدرن است.چری تیگو 9 دارای موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم است که تجربه رانندگی را لذت بخش می‌کند. فضای داخلی چری تیگو 9 راحت است و به همراه امکانات متنوعی مانند سیستم های برقی مدرن و صندوق عقب بزرگ، از امکانات لاکچری بهره‌برداری می‌کند. به عنوان یک خودروی با قیمت مناسب، چری تیگو 9 گزینه بسیار خوبی است برای کسانی که به دنبال یک خودروی خانوادگی با کارایی و اقتصادی هستند.

 

چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ حضور بسیار متفاوتی داشته است بطوریکه چشم بسیاری از ناظران و خبرنگاران را به خود جلب کرده است.

تیگو۹  زبان طراحی جدید چینی‌ها که این کراس اوور فول سایز را تهاجمی و جذاب می‌کند. در نمای عقب کمی محافظه کارانه طراحی شده، اما با ورود به کابین، تیگو۹ را یک خودروی لوکس و مدرن در می‌یابید.

طراحی داخل کابین کاملا ارگونومیک انجام شده و بسیاری کلیدها و ادوات جای خود را به المانهای لمسی و دیجیتالی داده اند.

تیگو۹ یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ دارد که با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سه سرعته DHT همراه شده است. پیشرانه بنزینی تیگو۹،  ۲۳۵ اسب بخار توان و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.  پیمایش 1400 کیلومتری برای این خودر‌و تخمین زده شده است.

شارژ سریع ۳۰ تا ۸۰ درصد تیگو۹ تنها به ۲۰ دقیقه نیاز دارد. گفتنی است که این خودرو مجهز به سیستم خودران سطح ۲.۵ است که برای این منظور از ۱۴ رادار مخصوص استفاده می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied