شمانیوز
شما نیوز

تدوین برنامه استراتژیک و نقشه راه "ثامن"

معاون سرپرستی استان سمنان موسسه اعتباری ثامن از بازنگری و تدوین برنامه استراتژیک ثامن به‌عنوان نقشه راه، برای دستیابی به رشد و حضور قدرتمند در بازار رقابت بانکی خبر داد.

امير احساني با تأکيد بر اهميت همکاري و انسجام در بين واحدهاي صف و ستاد اظهار داشت: همه ما عضو خانواده بزرگ ثامن هستيم و موفقيت ثامن درگرو احساس مسئوليت کارکنان به‌منظور تحقق اهداف است.

احساني با تشريح برنامه‌هاي سه‌ماهه پاياني سال و آمار منابع، مصارف و مطالبات افزود: آمارها حاکي از کاهش مطالبات و افزايش منابع است که بايد اين رشد در شبکه تداوم يابد و روند رشد صعودي خود را حفظ کند.

وي با اظهار اميدواري به چشم‌انداز پيش رو گفت: کاهش ميزان مطالبات غير جاري از برنامه‌ها و اولويت‌هاي موسسه در سه ماه آخر سال است.

احساني با تأکيد بر اهميت سرمايه انساني در ثامن، تصريح کرد: اولويت ثامن توجه به سرمايه انساني با پرداختن به امور رفاهي کارکنان و اجراي برنامه‌هاي آموزشي مستمر به‌منظور غني‌سازي دانش و اطلاعات و حفظ حرکت رو به رشد با دستيابي به اهداف تعيين‌شده است.

وي در انتها اضافه کرد: تلاش يک‌ساله کارکنان در سه ماهه باقي مانده جمع‌بندي خواهد شد لذا از همه همکاران و وکلا طرف قرارداد انتظار داريم در مدت باقي‌مانده تا پايان سال با هوشياري براي دستيابي به اهداف ابلاغي تلاش کنند.

روابط عمومي موسسه اعتباری ثامن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی