شمانیوز
شما نیوز

در سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به استان کردستان انجام شد:

از واگذاری 11 هکتار زمین برای تولید وانت های دوکابین تا آغاز عملیات اجرایی واحد لوازم التحریر با ظرفیت 200 میلیون عدد در استان کردستان

در سفر دو روزه نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به استان کردستان 11 هکتار زمین به شرکت تراکتور سازی ایران برای تولید و مونتاژ وانت های دوکابین در این استان تحویل داده شد.

از واگذاری 11 هکتار زمین برای تولید وانت های دوکابین تا آغاز عملیات اجرایی واحد لوازم التحریر با ظرفیت 200 میلیون عدد در استان کردستان

به گزارش شمانیوز: در سفر دو روزه نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به استان کردستان 11 هکتار زمین به شرکت تراکتور سازی ایران برای تولید و مونتاژ وانت های دوکابین در این استان تحویل داده شد.

‌ ۱۰ طرح توليدی در ده شهرستان استان كردستان با همكاری وزارت كار و صنايع كوچك با مشوق های ويژه در شهرك ها و ارائه تسهيلات توسط بخش خصوصی اجرا می شود.

همچنین عملیات اجرایی تولید لوازم التحریر با ظرفیت سالانه 200 میلیون عدد در شهرستان بانه آغاز شد.

علاوه بر این با رفع موانع تولید، یک واحد در حال ساخت لامپ های LED در بانه به زودی به تولید و مونتاژ لامپ های کشور اضافه خواهد شد و یک واحد تولید و مونتاژ تلویزیون در سقز با سرمایه گذاری خارجی و توافق مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی