شمانیوز
شما نیوز

حضور سرپرست وزارت اقتصاد در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول

دکتر سید رحمت اله اکرمی، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی که در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به اندونزی سفر کرده است، در جلسه صبح دیروز این اجلاس بین المللی شرکت کرد.

حضور سرپرست وزارت اقتصاد در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول

به گزارش شمانیوز: در حاشیه این اجلاس و طبق برنامه ریزی های انجام شده، سرپرست وزارت اقتصاد و هیات ایرانی با برخی از مقامات شرکت کننده در این گرد همایی، دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

این گزارش می افزاید، بررسی روند فزاینده حمایت از اقتصاد، آسیب پذیری اقتصادهای نو ظهور و افزایش بدهی های جهانی از محورهای اصلی این همایش بین المللی است که روز گذشته با سخنان رئیس جمهوری اندونزی در شهر بالی آغاز بکار کرد .

شایان ذکر است، در این اجلاس که وزیران اقتصاد و روسای بانک های مرکزی از180 کشور جهان با 3 هزار و 200 نفر در آن شرکت می کنند، ضمن طرح و بررسی مسائل عمده و مشکلات فراروی اقتصادی و توسعه ای جهان ، برنامه ها و عملکرد این دو نهاد مهم اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این اجلاس همچنین گزارش مالی روسای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به مجمع عمومی دو نهاد مذکور ارائه خواهد شد.

گفتنی است، در روز اول این اجلاس روسای بانک جهانی و رئیس صندوق بین المللی پول نیز طی سخنرانی هایی، دیدگاه های خود را در مورد چالش های فراروی تجارت جهانی ، تامین مالی برای توسعه و مسائل پولی و بانکی و چرخش مالی با نگاه بر حفظ ارزش پول کشورها بیان کردند.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی