شمانیوز
شما نیوز

عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران؛

شناخت شرایط اقتصادی، راهبردی مناسب برای ارائه خدمات بهتر

عیسی امامی، عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب در نحوه بازاریابی و تشکیل کمیته راهبردی برای تحقق اهداف ترسیمی، از شعب استان آذربایجان غربی بازدید کرد.

شناخت شرایط اقتصادی، راهبردی مناسب برای ارائه خدمات بهتر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در سفر به استان آذربایجان غربی از شعب نقده، اشنویه، آزادی پیرانشهر، سردشت، بوکان و .. بازدید کرد و از نزدیک با نحوه عملکرد کارکنان در حوزه های بازاریابی، جذب منابع، مصارف و نحوه پیگیری وصول مطالبات آشنا شد.

 

وی با تاکید بر تسهیل در تکمیل پرونده های تسهیلاتی خواستار پرهیز از سخت گیری های متداول بانک ها شد و گفت: شعب می بایست در تشکیل پرونده های تسهیلاتی ضمن رعایت بهداشت اعتباری و دستورالعمل های بانک، در انجام امور مشتریان تسریع و تسهیل داشته باشند.

 

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهمیت و جایگاه کارکنان بانک، تسلط به ارائه گزارشات بر اساس اعداد، ارقام و آمار دقیق را خواستار شد و بیان داشت: تحلیل سیاست های پولی در بانک و جامعه و همچنین تسلط بر اطلاعات آماری در استان و شهرستان به بهبود روند خدمت رسانی به آحاد مردم کمک می کند.

 

وی افزود: همکاران باید قدرت درک و تحلیل اطلاعات و مسائل جامعه را داشته باشند و بر اساس آن هدف گذاری کنند.

 

تقسیم کار در داخل شعبه، بخشنامه خوانی و تحلیل دستورالعمل ها از دیگر تاکیدات امامی بود و در این باره اظهارداشت: تشکیل کمیته های راهبردی و کمیته های بازاریابی در تمامی شعب ضرورت دارد و ضروری است تا شعب بر اساس اطلاعات راهبردی منطقه نسبت به بازاریابی اقدام کنند.

 

عیسی امامی درخصوص اهمیت ویژه طرح همیاران مهر تصریح کرد: این طرح ضامن دنیا و آخرت مشارکت کنندگان است و خیرین می توانند با تعامل بیشتر در آن به نیازمندان واقعی جامعه کمک نمایند.

 

وی در ادامه بر لزوم حرکت شعب به سمت تسهیلات صفر درصد اشاره و دورنمای بانک را بر مبنای تسهیلات صفردرصد مثبت ارزیابی کرد.

 

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در رابطه با شرایط جغرافیایی و اقتصادی استان آذربایجان غربی نیز بیان داشت: شرایط ویژه استان آذربایجان‌غربی در همسایگی با سه کشور و دارا بودن بازارچه ها و پایانه های مرزی امکان توسعه و رشد برای بانک را فراهم نموده و نیازمند شناسایی و مطالعه و تحلیل بازارهای متنوع و مختلف می باشد و این امر با تلاش های همکاران عملی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی