شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

از کجا لایک اینستاگرام بخریم؟ (بهترین سایت خرید لایک)

شاید برای شما هم سوال باشد از کجا لایک اینستاگرام بخریم و بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام چیست؟ در این مقاله خیلی کامل و ساده این مورد را توضیح داده ایم که بتوانید شاهد رشد شگفت انگیز پیج اینستاگرامی خود باشید.

از کجا لایک اینستاگرام بخریم؟ (بهترین سایت خرید لایک)

به گزارش شمانیوز، اما قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که از کجا لایک اینستاگرام بخریم یا بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام چیست، بهتر است ابتدا بدانیم اصلا چرا لایک اینستاگرام بخریم؟ آیا خرید لایک اینستاگرام مفید است؟ چه فوایدی می تواند داشته باشد؟ با ما همراه باشید.

چرا لایک اینستاگرام بخرم؟

c35865c8-3961-4fe5-a478-1305b93bafb2

وبسایت هایپرفالو که در سال 1399 و 1400 محبوب ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام ایرانی هایپرفالو معرفی شد، به شما 4 دلیل اصلی خرید لایک اینستاگرام را گفته که قطعا با یک برسی ساده و فکر کردن به این دلایل می فهمید که لایک اینستاگرام چقدر ارزشمند است و چگونه می تواند باعث رشد شگفت انگیز پیج شما شود.

1 – می توانید وارد اکسپلور شوید

بله! این حقیقت را دیگر نمی شود پنهان کرد که یکی از ترفند های مخفی ورود به اکسپلور اینستاگرام این است که لایک اینستاگرام بخرید و تعامل پست خود را بالا نشان دهید، با اینکار الگوریتم های اینستاگرام فکر میکنند که حتما پست شما خیلی محبوب است که انقدر لایک زیادی دریافت کرده و برای مثال از هر 100 نفر 90 نفر این پست را لایک کرده اند بنابرین پست شما وارد اکسپلور می شود. البته این هم مهم است که از کجا لایک اینستاگرام میخرید! زیرا هر منبعی برای اینکار معتبر نیست.

2 – باعث افزایش حس اعتماد می شود

وقتی پیج شما لایک بالایی دارد کاربرانی که جدید پیج اینستاگرامی شما را می بینند به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند زیرا حس می کنند که پیج شما معتبر است و افراد زیادی پیج شما را قبول دارند و پست های شما را لایک می کنند بنابرین برای افزایش حس اعتماد کاربران به پیج خود قدرت لایک را دست کم نگیرید.

3 – باعث افزایش فالوور می شود

این یک بحث اثبات شده روانشناسی می باشد اما خیلی ساده می توانم این را برایتان توضیح دهیم. مطمئنم قبول دارید که وقتی پیج اینستاگرام طنزی را می بینید که یک میلیون فالوور دارد، دید خاص تری نسبت به آن دارید اگر 500 فالوور دارد! درست است؟ درواقع همه ما انسان ها اینگونه هستیم و طبق تئوری محبوبیت، دوست داریم از چیز هایی استفاده کنیم که شناخته شده تر و محبوب تر هستند برای همین است شرکت های بزرگ به شدت بر روی برندینگ سرمایه گذاری و هزینه می کنند.

4 – با خرید لایک اینستاگرام فروشتان بیشتر می شود

وقتی پیج شما لایک بالایی دارد کاربرانی که جدید پیج اینستاگرامی شما را می بینند به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند زیرا حس می کنند که پیج شما معتبر است و افراد زیادی پیج شما را قبول دارند و پست های شما را لایک می کنند بنابرین برای افزایش حس اعتماد کاربران به پیج خود قدرت لایک را دست کم نگیرید.

آیا خرید لایک اینستاگرام باعث بلاک شدن پیج شما می شود؟

درواقع از هر سرویسی لایک اینستاگرام بخرید امکان ندارد باعث شود فورا پیج شما به صورت کلی بلاک شود! حتی بدترین سرویس خرید لایک اینستاگرام هم اگر استفاده کنید، نهایتا بار اول و دوم و سوم فقط اکشن بلاک شوید و شادوبن اینستاگرام نمی شوید یا خطر بزرگی ندارد، اما اگر می خواهید هیچ مشکل ریزی برای شما ایجاد نشود، از سایت و سرویسی استفاده کنید که معتبر است و نماد اعتماد الکترونیک دارد، مانند سایت هایپرفالو.

بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام چیست؟

6B80183C-A2B9-4FCB-BEB9-EE926E5AC581

سایت هایپرفالو با بیش از 7 سال تجربه در زمینه خدمات اینستاگرام مانند: خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام، خرید بازدید اینستاگرام و... که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد گزینه مناسبی برای شماست. متاسفانه اکثر سایت های فروش لایک و فالوور اینستاگرام نماد اعتماد الکترونیک ندارند اما سایت هایپرفالو اینگونه نیست و می توانید حتی قبل از خرید سوالات خود را در تلگرام یا واتساپ از پشتیبان های این سایت بپرسید و بعد که مطمئن شدید خرید انجام دهید.

روش ساده افزایش لایک اینستاگرام

حالا که تا اینجای مقاله را خواندید سایت هایپرفالو یک هدیه کوچک به شما می دهد، هدیه این است که 3 بحث مهم را به صورت خلاصه برای افزایش لایک اینستاگرام به شما می گوییم که 90 درصد پیج های اینستاگرام آن را رعایت نمی کنند.

بحث اول این است که باید حتما حتما پست های شما کاور جذاب داشته باشد که موضوع پست از روی کاور مشخص باشد و همینکار باعث می شود اگر پیج شما وارد اکسپلور شد، افراد بیشتری جذب پست شما شود.

بحث دوم این است حتما وسط پست از کاربران به شیوه درستی درخواست کنید که پست را لایک کنند! بله! یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین روش افزایش لایک اینستاگرام این است که فقط یک درخواست ساده اما درست انجام دهید! برای مثال وسط پست بگید ممنون میشم اگر براتون مفید بود لایک کنید، یا مثلا آخر پست بگید لایک کوچیک شما تاثیر بزرگی در رشد کسبوکار ما داره.

در صفحه اصلی سایت هایپرفالو به صورت رایگان نکات شگفت انگیزی راجع به افزایش فالوور و افزایش لایک گفته شده، پیشنهاد می کنیم حتما آن را کامل بخوانید.

آدرس صفحه اصلی هایپرفالو: HyperFollow.ir

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی