شمانیوز
شما نیوز

بنیاد مسکن/

پیام خداحافظی مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن

مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن از منصب خود استعفا داده و خداحافظی خود را طی پیامی اظهار کرد.

پیام خداحافظی مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن

به گزارش شمانیوز، متن پیام به شرح زیر میباشد: 

به نام آفریدگار قلم

دوستان سلام/ اینک که پیمانه کاری به سر آمد و مهر بازنشستگی بر کارنامه کاری رقم خورد، خدا را شاکریم که در این دوران پر فراز و نشیب از تجربیات و اندوخته های دوستان در نقاط مختلف کشور بهره بردیم و در مسیری قرار گرفتیم که بتوانیم گوشه‌ای نه چندان چشمگیر، بر آلام و رنجهای بی حد و نصاب محرومین جامعه که کم هم نیستند، مرهم بگذاریم . کار در بنیاد مسکن عنایت خداوند بود که نصیب ما کرد، اما اینکه چه قدر توانسته‌ایم از عهده این کار خطیر برآمده باشیم، خود اما و اگرها دارد. لذا، با کمال خضوع و تواضع، از همه زحمات و حمایت های مهربانانه شما در طول دوران خدمت این حقیر تقدیر و تشکر نموده و طلب حلالیت می نمایم .

جا دارد از درگاه احدیت برای دو عزیزی که با تلاش و فعالیتهای خودشان به استحکام پایه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزودند یادی بکنیم. حضرت آیت ا... رسولی محلاتی که پدر معنوی بنیاد مسکن بودند و جایشان برای همیشه در بنیاد مسکن خالی می باشد . فقاهتش ، علم و دانشش ، بینش و آگاهیش ، تجربه و مردمداریش ، نگاهش به محرومین و تألیف کتب زیادی در زمینه قرآن، مباحث دینی و ... از جمله مواردی هستند که ایشان را در زمره انسانهای ویژه قرار داد. روحش شاد و یادش گرامی . و آقای مهندس تابش، همان بس که مقام معظم رهبری او را از جمله مدیران کارآمد، پاکدست و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی دانسته و دیگر خدمات ارزشمند و تلاش وی را در بخشهای گوناگون از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارج نهادند. آقای مهندس تابش، مرد میدان و عمل بود که با حضورش در صحنه های مختلف کاری و امید دادن به حادثه دیدگان، توسعه و آبادانی روستاها و تلاش برای محرومیت زدایی از روستاهای کشور، توانست گامهای موثری بردارد . او برای امید دادن به جامعه روستایی و مردم آسیب دیده از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کرد و تمامی سعی و تلاشش بر آن بود که مرهمی باشد بر گوشه ای از آلام و دردهای بی‌حد و نصاب محرومین . او جانش را در راستای اهدافش هدیه کرد .  او عاشق لبخند مردم بود. هدفش جز رضایت خداوندی چیز دیگری نبود و همیشه در محافل گوناگون می گفت :«واقعا در کارها همت کنید به خاطرمردم و به خاطر خدا و آن روزی که دست ما از همه جاکوتاه است و قدر بدانیم این کار را و با جدیت آن را انجام دهید . کار برای مردم، کار برای فقرا (محرومین)، نصیب هر کسی نمی شود». روحش شاد و یادش گرامی . همچنین تشکر و قدردانی داشته باشیم از یاران همیشه در کنارمان، رسانه های جمعی و خبرنگاران عزیز که در تمامی صحنه های کاری چه در حوادث غیرمترقبه و چه در ارائه کارهای انجام شده توسط جهادگران بنیاد مسکن از هیچ کوششی فروگذار نکردند و با گزارشهای به روز خود، کاستی ها را به ما یادآوری کردند و فعالیت های انجام شده را برای روشن شدن افکار عمومی و همراهی آنها با این نهاد مقدس از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند. یاد و خاطره آنها همیشه در دل و قلب ما بوده و خواهد بود.

در همین جا تبریک و تهنیت عرض می کنم به برادر پرتلاش و جهادگر جناب آقای مهندس نیکزاد- رئیس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و امید دارم که در ظل توجهات ولی عصر (عج)، منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهدای اسلام همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق، مؤید و منصور باشید.

با آرزوی بهروزی و شادکامی برای یکایک شما عزیزان و طلب حلالیت مجدد، از خداوند تبارک و تعالی می خواهم که همیشه سلامت، تندرست و در رفع معضلات و مشکلات اقشار محروم کشور عزیزمان ایران، پیروز و سربلند باشید .

 

حسن رضایی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی