شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

توچال چه تفریحاتی دارد؟ لیست تفریحات توچال

از تله کابین و تله سی گرفته تا زیپ لاین و کیوب کلاب، همه و همه در توچال وجود داشته و هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند روز هیجان‌انگیزی را در آنجا سپری کند. اگر مهمان همیشگی این منطقه خوش آب‌و‌هوا باشید، با تفریحات توچال آشنا بوده و حداقل یک یا دو مورد از آن‌ها را امتحان کرده‌اید. اگر هم برای اولین بار است که کوله تفریحی برای توچال می‌بندید، بهتر است با تمامی تفریحات آن آشنا شده و با اطلاعات کامل به سرزمین توچال سفر کنید.

توچال چه تفریحاتی دارد؟ لیست تفریحات توچال

تفریحات هیجان انگیز توچال

در ادامه به تمامی تفریحات منطقه توچال اشاره کرده و شما را در انتخاب یک تفریح خوب و پرهیجان راهنمایی خواهیم کرد.

تله کابین توچال

معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین تفریح توچال، تله کابین آن است. تله کابین توچال تفریحی برای تمام سنین بوده و از کوچک‌ترین اعضای خانواده تا بزرگترین فرد آن می‌تواند این تفریح فوق‌العاده را تجربه کند. شما می‌توانید برای اطلاع از روزها و ساعت‌ کاری این مجموعه با شماره ۲۴۸۷۵۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و با اطلاع قبلی از تله کابین‌های این منطقه خوش آب‌وهوا استفاده کنید.

تله سی سیژ چشمه

تله سی صندلی متحرکی برای تماشای تمام شهر است. با سوار شدن بر این صندلی‌ها شهر را زیر پا گذاشته و از بالا به آن نگاه خواهید کرد. تله سی‌ها را در شب‌های پاییز و بهار حتما امتحان کنید. ساعت کاری تله سی از ساعت ۹ الی ۲۳ می‌باشد.

سورتمه توچال

اگر از عاشقان سورتمه سواری هستید و می‌خواهید بلندترین سورتمه کشور را امتحان کنید، حتما به توچال سر بزنید. باید گفت که سورتمه این منطقه ۱۴۲۰ متر طول دارد و در مدت زمان کوتاهی تمام نخواهد شد. سورتمه توچال از نظر ایمنی کاملا مطمئن بوده و تاییدیه کشور آلمان را دارد. ساعت کاری مجموعه سورتمه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ و برای روزهای آخر هفته و تعطیلات از ساعت ۹ الی ۲۴ می‌باشد.

کیوب کلاب

ماجراجویی و رهایی از یک مخمصه ترسناک قطعا برای هرکسی جذاب است. اگرروحیه ماجراجویی داشته و می‌خواهید با گروهی از دوستانتان به اتاق فرار بروید، کیوب کلاب توچال را انتخاب کنید. به شما قول می‌دهیم زمانی را که در کیوب کلاب توچال صرف می‌کنید، اصلا فراموش نخواهید کرد. البته، اگر اطلاعی راجع به نحوه استفاده از این کلاب و سایر تفریحات این مجموعه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای کامل استفاده بهینه از تفریحات توچال را مطالعه کنید. همچنین، شما می‌توانید با شماره ۲۶۷۰۸۰۰۱۵-۰۲۱ تماس گرفته و از روزهای کاری و شرایط این مجموعه مطلع شوید.

پیست اسکی توچال

در زمستان‌ها تفریحی هیجان‌انگیزتر از برف‌بازی و اسکی پیدا نخواهید کرد. اگر فصل زمستان فرا رسیده و می‌خواهید تفریحی فوق‌العاده را تجربه کنید، سری به ایستگاه هفتم تله کابین توچال بزنید. پیست اسکی توچال در این محدوده واقع شده و در روزهای برفی سال پذیرای مهمانان بسیاری می‌باشد.

اسنوموبیل سواری

7966383a-0c30-46e6-b056-fde60bf00853

دروغ نیست اگر بگوییم که برای زمستان‌ها محیطی هیجان‌انگیزتر از توچال وجود ندارد. اگر به یک تفریح پرهیجان احتیاج داشته و می‌خواهید برای دقایقی از شلوغی‌های شهر رها شوید، سوار بر اسنوموبیل‌های توچال شوید. اسنوموبیل‌ها از تفریحات بسیارهیجان‌انگیز هستند و شما را به یک اتومبیل سواری در برف زمستانی دعوت می‌کنند. شما می‌توانید در روزهای برفی سال، از ساعت ۸ الی ۱۴ از اسنوموبیل‌ها استفاده کنید.

کافه بیلیارد

9d2611ec-825b-418f-8d4c-40448a8b75fa (1)

بیلیارد و فوتبال دستی برای همه افراد به خصوص آقایان به شدت جذاب است. اگر با یک گروه دوستانه به توچال می‌روید، وقت را هدر نداده و حتما سری به کافه بیلیارد آن بزنید.

زیپ لایین توچال

5c1a3f7e-12d2-4237-9a00-60923e622965

تجربه‌ای جدید در میان آسمان‌ها و زمین و پرواز همچون پرندگان برای هر فردی خوشایند است. اگر به ارتفاع علاقه داشته و به بیماری‌های قلبی مبتلا نیستید، بدون تجربه کردن زیپ لاین به هیچ وجه به خانه برنگردید. زیپ لاین توچال برای شما تفریحات متنوعی داشته و افراد با هر روشی که بخواهند می‌توانند در آسمان شهر پرواز کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و ساعات کاری این مجموعه با شماره ۲۶۷۶۴۶۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

باشگاه تنیس

باشگاه تنیس در فضای آزاد و در ایستگاه یک تله کابین توچال قرارگرفته است. اگر از علاقه‌مندان به ورزش هستید و می‌خواهید تفریح و ورزش را با یکدیگر امتحان کنید، از باشگاه‌های زمین خاکی تنیس توچال غافل نشوید.

باشگاه تیراندازی

برای محک زدن میزان هدف‌گیری‌تان حتما سری به باشگاه تیراندازی توچال بزنید. این باشگاه در مقابل بوستان ۱ سلامتی قرارگرفته و میزبان عاشقان تیر و کمان است.

بگ چامپ

دلتان می‌خواهد نهایت هیجان را تجربه کرده و آدرنالین خون‌تان را تا بی‌نهایت بالا ببرید؟ پس پیشنهاد ما این است که بگ جامپ توچال را امتحان کرده و از ارتفاع بالا به درون یک تشک بادی سقوط کنید. این تفریح فوق‌العاده برای هر نوجوان و جوانی هیجان‌انگیز خواهد بود.

واقعیت مجازی یا VR

قرار گرفتن در فضای فیلم‌های ترسناک و مواجه شدن با جانوران عجیب‌وغریب به شدت هیجان‌انگیز است. بنابراین، اگر قصد دارید تا به دنیای دیگری سفر کنید، از سینمای سه بعدی توچال کمک بگیرید. شما همچنین می‌توانید از انواع بازی‌های واقعیت مجازی آنجا نیز استفاده کنید.

بام توچال

اگر به تفریحات پرهیجان و پر از استرس علاقه نداشته و می‌خواهید زمانی را به دور از هیاهو و در آرامش سپری کنید، ساعتی را بر روی صندلی‌های بام تهران بنشینید. همچنین، اگر قصد دارید تا مدت زمان بیشتری را در آنجا بمانید، می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های آن‌جا نیز مراجعه کنید.

بوستان سلامتی

آخرین تفریح و البته سالم‌ترین آن، پیاده‌روی در جاده بوستان سلامتی است. اگر به پیاده‌روی علاقه داشته و می‌خواهید از هوای خوب توچال استفاده کنید، مسیر جاده سلامتی را حتما امتحان کنید. در مسیر این جاده، چشمه، غار، بوستان و ... وجود داشته و می‌توانید در طول مسیر از آن‌ها لذت ببرید.

هتل و فودکورت های توچال

در آخر، اگر این سرگرمی‌ها را امتحان کرده و به دنبال مکانی برای استراحت و تجدید انرژی هستید، به هتل و فودکورت‌های این منطقه نیز سر بزنید. هتل توچال دارای رستوران، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد و ... می‌باشد.

به هیچ وجه از تفریحات توچال غافل نشوید...

از ابتدای هفته تا آخر آن مشغول کار و تلاش هستید و فقط یک یا دور روز را برای استراحت زمان دارید. بنابراین، وقت را هدر ندهید و در یکی از روزهای آخرهفته حتما به توچال و تفریحات پر از هیجان آن سر بزنید. توچال آماده یک میزبانی بسیار مهیج و مفرح از شما خواهد بود.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی