شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

کیفیت زندگیم با این نقشه گنج متحول شد

ارتباطات یک مهارتی است که میتوانید یادبگیرید. چیزی مثل دوچرخه سواری یا تایپ کردن. اگر عزم تان را جزم کردید تا در این مهارت موفق شوید، میتوانید خیلی سریع کیفیت تمام بخش های زندگی تان را افزایش دهید. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

کیفیت زندگیم با این نقشه گنج متحول شد

مواد معدنی زئولیت

برای خرید مواد معدنی زئولیت در نظر گرفتن نوع کاربرد آن اهمیت دارد.

به عنوان مثال زئولیت های مورد استفاده در صنایع کشاورزی دانه بندی نسبتاً درشتی دارند که با نمونه های دیگر متفاوت است.

اگر قصد خرید زئولیت خوراکی را دارید، در نظر گرفتن درجه خلوص و همچنین کیفیت آن از نظر بسته بندی بسیار مهم است زیرا در صورت عدم سالم بودن می تواند مضرراتی برای بدن داشته باشد.

در هنگام خرید این نوع ماده معدنی توجه به شیوه های فرآوری و همچنین درجه خلوص همراه با تاریخ تولید و نحوه نگهداری حائز اهمیت است تا بتوانید در زمان استفاده بیشترین کارآیی را از آن داشته باشید.

 

 

مواد معدنی دولومیت

قیمت مواد معدنی دولومیت در بازار داخلی، به سبب داشتن کلسیم با درصد بسیار بالا، در میزان بالایی عرضه می شود که طبعا کلسیم مورد نظر، این محصول را جزو سنگ های گران قیمت طبیعی اعمال کرده است.

صرفا درصد تغییر میزان کلسیم در این محصول بسته به منطقه مورد تهیه متفاوت می باشد که شما می توانید این امر را از طریق پرسش از کارشناسان ما به دست بیاورید

دولومیت جزو یک ماده ی مهم معدنی با قابلیت سنگ سازی می باشد و دولومیت از سه ناحیه دچار شکاف می باشد و اگر سایز این دولومیتها بسیار ریز و کوچک باشند این شکافها قابل مشاهده نمی باشند و در صورتی که این دولومیتها به شکل کاملا شفاف وکریستالی باشند زاویه های  شکاف آن را به آسانی با استفاده از یک لنز مخصوص دستی می توان مشاهده نمود.

 

 

آرادبرندینگ

 

مواد معدنی صادراتی

کشورهای اوکراین و ترکیه که رقبای اصلی ایران در  مواد معدنی صادراتی به روسیه بوده ­اند، با توجه به مشکلات نظامی و سیاسی بین دو کشور با روسیه و همچنین  همسو بودن رویه­ ی سیاسی ایران و روسیه، فرصت بسیار مناسبی برای صادرکنندگان ایرانی ایجاد شده است.

روسیه پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا و عضو WTO می­ باشد. کشور روسیه با داشتن حدود ۱۴۲ میلیون نفر جمعیت و گستردگی از اروپا تا اقیانوس کبیر شمالی، پهناورترین کشور دنیا می باشد.

اقتصاد روسیه بر پایه سوختهای فسیلی، سوختهای طبیعی، محصولات نفتی و صادرات آن استوار است. روسیه بازار پرمصرفی برای سنگ‌های تزئینی است و ایران  می تواند به این بازار وارد شود.

دنیا در حال بازگشت از کاشی و سرامیک به سمت سنگ است، در این فرصت ویژه ایی سنگ ایران باید جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.

 

 

آرادبرندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی