شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

میلیاردر شدنم از یک کلم پیچ آغاز شد

در واقع راهی که بنده برای میلیاردر شدن طی کردم یک مسیر طولانی بود که آغاز آن از شروع فعالیتم در یک گلخانه برای کشت و پرورش انواع کلم پیچ بود که توانست مرا به یک درآمد عالی برساند و با گذر زمان و توسعه کسب و کارم میلیاردر شدم.

میلیاردر شدنم از یک کلم پیچ آغاز شد

کلم گل پیچ

یکی از مقوی ترین سبزیها کلم گل پیچ است که از سایزهای کوچک تا بزرگ و به صورت ارگانیک پرورش داده می شود میوه هایی که رنگ قرمز و بنفش پررنگ دارند سرشار از آنتی اکسیدان هستند که دربرابر رادیکالهای آزاد و ایجاد انواع سرطانها همچون سدی مقاوم عمل می کنند و کلم بنفش هم یکی ازاین دسته سبزیجات است.

کلم سفید سرشار از کلسیم است می‌ توان برای کاهش دردهای مفصلی برگ آن را پوره کرده به همراه شیربه صورت خمیر درآورده و برروی مفصلهایی مثل زانو، مچ دست و پا قرار داد تا موضع درد را التیام دهد.

ویتامین A موجود در کلم برای تقویت چشم و جلوگیری از ابتلا به آب مروارید مفید است اگر درطول روز احساس خستگی و کسلی می کنید باید بدانید که ویتامین B۶ موجود درکلم برای رفع خستگی موثر بوده و خون ساز است.

 

 

کلم پیچ چینی

کلم پیچ چینی انواع مختلفی دارند با ویتامینها و املاح مختلف از جمله کلم بروکلی، گل کلم، بروکسل یا غنچه ای، چینی، بوک چوی  و کلم پیچ از انواع متنوع خانواده کلمها هستند. کلم پیچ اولین بار درکشور ایتالیا کشت شده و به کلم برگی هم معروف است به راحتی می توانید آن را دریک گلدان متوسط بکارید.

بهترین زمان کاشت بذر آن اوایل بهار است ابتدا باید بذرهای ریز و گرد کلم را به مدت یک شبانه روز در آب خیس کنید و بعد درعمق ۲ سانتی متری از سطح بکارید خاک گیاه باید همیشه ازرطوبت نسبی برخوردار باشد.

معمولا سالاد کلم پیچ طرفداران زیادی دارد و به سرعت آماده می‌ شود  کلم و هویج را بصورت رشته ای و نازک خورد کنید به‌ همراه سس مایونز،  آبلیمو، نمک و فلفل سیاه مخلوط کنید می توانید به صورت اختیاری تکه های سیب زمینی آبپز شده به همراه لوبیا پخته شده را نیز اضافه کنید.

 

 

آرادبرندینگ

 

کلم پیچ سفید

میوه و سبزی باید همیشه به صورت تازه مصرف شوند کلم پیچ سفید تازه هم انواع ویتامینها واملاح معدنی دارد که هم به صورت خام و هم پخته مصرف می شود. یکی از محصولاتی که از کلم تهیه می شود ترشی کلم است که طعمی لذیذ دارد و معمولا در کنار غذاهای گوشتی و تند بیشتر مصرف می شود.

یکی از مشکلاتی که امروزه بیشتر مردم به ویژه سالمندان با آن روبرو هستند یبوست و کم کاری روده ها است که در دراز مدت مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند حتی ممکن است شخص را مستعد به سرطان روده کند کلم سفید تازه با داشتن فیبر این مشکل را رفع کرده و کارهضم غذا و گوارش را راحت تر می کند.

به دنبال آن جلوی چاقی مفرط را می گیرد مصرف بیش از حد هیچ ماده غذایی توصیه نمی شود زیاده روی در مصرف کلم هم می تواند برای معده مشکل ایجاد کند پس بهتر است که به اندازه مصرف شود تا از اثرات بیشمار این سبزی ارزشمند نهایت استفاده را ببرید.

 

 

آرادبرندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی