شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تبلیغات در بله - مزایا و انواع تبلیغات در بله

چرا دیگران تبلیغات در برنامه بله را توصیه می کنند؟ مزایای تبلیغات در بله و انواع تبلیغات در بله چیست؟ قوانین تبلیغات در بله چیست؟ تبلیغات در بله در نمادین

پیام رسان بله یک شبکه اجتماعی-مالی است که وابسته به بانک ملی ایران است. این برنامه همزمان امکانات چت و پرداخت را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید با دیگران چت کنید و فایل های تصویری و صوتی خود را با آنها به اشتراک بگذارید. به سرعت کارت به کارت کنید، و شارژ و بسته های اینترنت بخرید، و همچنین قبض موبایل و قبض های خدماتی رو پرداخت کنید. تعرفه ترافیک اینترنت در برنامه بله نصف محاسبه می شود. در این برنامه علاوه بر ارسال پیام های متنی، صوتی، ویدئویی، عکس و فایل می توانید کانال ها و گروه های مختلفی ایجاد کنید. همچنین می توانید به کانال ها و گروه های دیگران با محتواهای مختلف دسترسی داشته باشید. این برنامه در یک بستر ابری کار می کند. بنابراین با پاک کردن برنامه، با نصب مجدد برنامه می توانید به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

اوج جذب توسط برنامه بله زمانی بود که پیام رسان هایی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام فیلتر شدند. تبلیغات در بله یکی از راه هایی است که می توانید با استفاده از آن کسب و کار خود را توسعه دهید. در سایت نمادین می توانید درباره تبلیغات در بله و روش های مختلف تبلیغات اطلاعات بدست آورید.

 

تبلیغات در بله

 

چرا دیگران تبلیغات در برنامه بله را توصیه می کنند؟

پیام رسان بله، برنامه ای است که 17 میلیون بار نصب شده و بیش از 7 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. همچنین  کانال و گروه های فعال زیادی در بله وجود دارند که مخاطبان زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از افراد بعد از فیلتر شدن تلگرام به برنامه بله روی آورده اند و آن را ورژن ایرانی تلگرام می دانند. این پیام رسان توانست کاربرات مختلفی را از تمام نقاط کشور به خود جذب کند. در این برنامه می توانید به یک بازار کاملا ایرانی دست پیدا کنید. پس باید تمام تلاش خود را انجام دهید که بیشترین مشتری را در این بازار به کسب و کار خود جذب کنید. تبلیغات در بله یکی از راه هایی است که می توانید کاربران ایرانی این برنامه را با کسب و کار خود آشنا کنید. ما در سایت نمادین شما را با انواع روش های تبلیغ در بله آشنا می کنیم.

 

پیام رسان ایرانی بله

 

مزایای تبلیغات در بله و انواع تبلیغات در بله چیست؟

به دلیل امکانات و قابلیت هایی که از برنامه بله گفته شد، تبلیغات در برنامه بله هر روز افزایش بیشتری پیدا می کند. کاربران ایرانی نیز بهترین استقبال را از این برنامه در شبکه های مجازی داشته اند. به طوری کلی می توان گفت که بله یک بستر تبلغیاتی خوب است. کاربران در این برنامه علاوه بر ارتباط با یکدیگر، امور مالی خود را نیز می توانند بررسی کنند. ما در سایت نمادین شما را با مزایای تبلیغات در برنامه بله آشنا می کنیم.

 

مزایای تبلیغات در بله

 

  • مزایای تبلیغات در بله

  1. مورد اولین این است که با تبلیغات در برنامه بله از تولید ملی حمایت می کنید. این برنامه ممکن است کم و کاستی های زیادی داشته باشد، ولی جزء بهترین برنامه ها برای تبلیغات کسب و کار شما است. این پیام رسان نه تنها روز به روز امکانات و قابلیت های خود را افزایش می دهد، بلکه شما می توانید انواع تبلیغات را در آن انجام دهید.
  2. بهینه سازی مصرف اینترنت، مزیت دیگری است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید در حجم مصرفی اینترنت خود صرفه جویی کنید. حجم مصرفی در این برنامه نصف محاسبه می شود.
  3. یکی از مزیت های خوب تبلیغات در بله این است که در این برنامه فروشگاه های آنلاین وجود دارند. بیشتر کاربران به دلیل فروشگاه های آنلاین این برنامه را نصب کرده اند. برای بدست آوردن نتیجه مطلوب تر می توانید تبلیغات خود را در فروشگاه آنلاین این برنامه قرار دهید.
  4. این برنامه قابلیت انجام امور بانکی را دارد. بیشتر کاربران برای راحتی خود از پیام رسان های داخلی به ویژه بله استفاده می کنند. شما می توانید تبلیغات خود را در قسمت ویترین بله قرار دهید تا نرخ بازدید کانال شما افزایش یابد.
  5. با انجام تبلیغات در بله، امکان تعامل بیشتر با مشتریان فراهم می شود. صاحبان کسب و کار برای داشتن تبلغیات موثرتر باید حتما تبلیغات خود را به صورت تبلیغات بنری در بله قرار دهند.
  6. شهرت می تواند از مهمترین اهداف کسب و کار ها باشد. هر چقدر که کاربران بیشتری با برند شما آشنایی پیدا کنند، روز به روز بر شهرت برند شما افزوده می شود. با تبلیغات در برنامه بله برند شما شناخته شده می شود. تبلیغات در بله می تواند کسب و کار شما را به افراد زیادی معرفی کند.

 

  • انواع تبلیغات در بله

برای انجام تبلیغات در برنامه بله می توانید در سایت نمادین با انواع تبلیغات آشنا شوید. در برنامه بله چندین جایگاه برای انجام تبلیغات به کسب و کارها عرضه می شود، این جایگاه ها عبارتند از:

  1. یکی از بهترین جایگاه های تبلیغاتی که آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار زیاد دارد، جایگاه ویژه تبلیغات در بالای تب گفتگوی بله است. جایگاه تبلیغات در تب گفتگو به صورت پیام سنجاق شده در اولین سطر در قسمت گفتگو قرار دارد. در صورتی که کاربران روی تبلیغ تب گفتگو کلیک کنند، به لینک تبلیغ هدایت می شوند. این لینک می تواند در بله یا خارج از بله باشد. آمار روزانه بیش از 20 میلیون بازدید در تب گفتگوی بله وجود دارد.
  2. جایگاه بعدی تبلیغات در بله، قسمت ویترین بله است. این قسمت یکی از بخش های اصلی برنامه بله محسوب می شود. در واقع، در این بخش کاربران بله می توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت دسته بندی موضوعی خود را پیدا کنند. برای دسترسی به قسمت ویترین در بله کافی است که گزینه ویترین را در قسمت پایینی صفحه اصلی بله انتخاب کنید. ویترین بله یکی از پربازدیدترین قسمت های این برنامه بانکی است.
  3. فروشگاه بله نیز یکی دیگر از قسمت های پربازدید این برنامه است. در این بخش فضای خرید و فروش محصولات برای کاربران و کسب و کارهای مختلف فراهم شده است. فروشگاه بله یک مرکز خرید بزرگ و آنلاین است و دسته بندی ها و محصولات متنوعی در آن قرار دارند.
  4. تبلیغات پین شده کانال ها (به زودی)

 

تبلیغات در بله - مزایا و انواع تبلیغات در بله

 

قوانین تبلیغات در بله

تبلیغات در بله دارای قوانینی است که بهتر است قبل از اجرای آن از این قوانین آگاه باشیم. قبل از اینکه شما در پیام رسان بله تبلیغ انجام دهید، باید حداقل از شمان ثبت نام تا اجرای تبلیغات شما دو ماه گذشته باشد و حداقل کانال شما در یک ماه اخیر فعالیت کلی داشته باشد. در صورتی که محتوای کانال شما مناسب نباشد، درخواست سفارش تبلیغات شما لغو می شود. پس از بررسی کانال شما، و در صورت تایید اطلاعات مربوط به تبلیغ برای شما ارسال می شود و در نهایت لینک پرداخت نهایی از طرف این پیام رسان ارسال می شود.

 

سخن پایانی در مورد تبلیغات در بله

تبلیغات در برنامه بله در این شرایط برای رقابت با رقبا پیشنهاد بسیار خوبی است. در این مقاله تبلیغات در بله و انواع آن و همچنین مزایا و قوانین تبلیغات در برنامه بله را در سایت نمادین معرفی کردیم. امیدواریم در صورتی که قصد انجام تبلیغات در برنامه بله را دارید، این مقاله برای شما مفید باشد. برای دریافت بله می توانید به وب سایت بازار مراجعه نمایید.

 

دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانی بله

 


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی