شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

پد سلولزی چیست و عملکرد آن چگونه است؟

اگر شما داخل کولرهای خانگی و قدیمی را مشاهده کرده باشید پوشال‌های را می‌بینید که بر روی در های کولر قرار دارد. آب به کمک سیستم آبرسانی کولر که شامل شیلنگ، مخزن و پمپ است به این پوشال ها میرسد. این پوشال ها در تولید باد خنک در کولر بسیار موثر هستند اما زمانی که دمای محیط از یک حد نسابی بیشتر می شود دیگر راندمان کولرهای که از پوشال استفاده می کنند کم شده و میزان عملکرد سرمایشی کولر شما کاهش میابد.

 

اگر شما داخل کولرهای خانگی و قدیمی را مشاهده کرده باشید پوشال‌های را می‌بینید که بر روی در های کولر قرار دارد. آب به کمک سیستم آبرسانی کولر که شامل شیلنگ، مخزن و پمپ است به این پوشال ها میرسد. این پوشال ها در تولید باد خنک در کولر بسیار موثر هستند اما زمانی که دمای محیط از یک حد نسابی بیشتر می شود دیگر راندمان کولرهای که از پوشال استفاده می کنند کم شده و میزان عملکرد سرمایشی کولر شما کاهش میابد.

image001

اما پدهای سلولزی که جنس آنها از کاغذ کرافت می باشد در هر دمایی، بازده بسیار مناسب تری نسبت به پوشال دارد.

اگر باتوجه به توضیحات ذکر شده به فکر این موضوع افتاده‌اید که پوشال‌های درون کولر خود را با پد سلولزی جایگزین کنید. حتما با یک فرد کارشناس مشورت نمایید زیرا پدهای سلولزی دارای ابعاد و ضخامت های استاندارد است و ممکن امکان نصب پد سلولزی بر روی درهای کولر شما نباشد. کیفیت و ابعاد در قیمت پد سلولزی کولر صنعتی 24000  بسیار تاثیرگذار است.

در انتخاب پد سلولزی باید بسیار با دقت عمل نمایید تا مشکلات ثانویه برای شما پیش نیاید. پدهای سلولزی نامناسب ممکن است علاوه بر راندمان کاری پایین سبب تولید بوی نامطبوع در محیط گردد که با هر بار خاموش روشن کردن کولر این بو در محیط پراکننده گردد.

استفاده از پد سلولزی در گلخانه

گلخانه‌ها در هر کشوری از اهمیت بالای برخودار هستند و توجه به تامین دمای مناسب و یکنواخت در گلخانه برای پرورش گیاه مناسب بسیار مهم می‌باشد. یکی از موارد بسیار مهم برای رشد محصولات در گلخانه تامین دمای مناسب برای گیاه می‌باشد.پد سلولزی در کنار مه‌ پاش گلخانه یکی از محصولاتی است که در گلخانه‌ها برای تامین رطوبت مناسب و کاهش دما مورد استفاده قرار میگیرد.

برای استعلام قیمت مه‌ پاش گلخانه و پد سلولزی می توانید از طریق شماره تماس 09124884905 اقدام نمایید.

 

image002

در گلخانه ها زمانی که فن ها شروع به کار میکنند و هوای گرم داخل گلخانه را به بیرون هدایت میکنند در داخل گلخانه فشار منفی ایجاد میشود. در طرف مقابل فن ها، پد های سلولزی نصب شده که با پاشش مداوم آب بر روی سطح آن همواره خیس شده و مرطوب میباشد. پدهای سلولزی با ورق های موجی شکل که قابلیت جذب آب فراوانی را دارا میباشند برودت بسیار بالاتری را در محیط اطراف ایجاد می نمایند. با عبور جریان هوای گرم از پد سلولزی، گرمای هوا کاهش یافته و همین امر موجب میگردد هوای خنک  به داخل گلخانه وارد شده و آسایش دمای را ایجاد نماید. در پدهای سلولزی با توجه به تخلخلی که در کاغذ کرافت وجود دارد بر اثر پدیده مویینگی، آب در کل سطح پد سلولزی جاری میگردد. این امر موجب میشود تمامی سطح پد سلولزی مرطوب شود و مقدار قابل توجهی از آب را در خود نگهداری نماید. این سیستم تامین سرمایش در گلخانه بر اساس فشار منفی کار میکند. شایان ذکر است هزینه های اولیه در این سیستم مشتمل بر فن و پدهای سلولزی بوده که به مراتب کمتر از سایر سیستم های خنک کننده می باشد.

پد سلولزی در کولر صنعتی

کولرهای صنعتی بیشتر در محیط‌های بزرگ صنعتی و سالن های با مساحت زیاد کاربرد دارد. این کولرها باید بتوانند محیط بسیار بزرگی را خنک کنند. بنابراین اغلب از پدسلولزی در این کولرها استفاده می گردد. پدهای سلولزی در ابعاد بزرگ در درون کولرها جانمایی میشوند و با توجه به خاصیت های که پدها دارند با آنها در ابتدا مقاله آشنا شدید راندمان کاری کولرهای صنعتی سلولزی را بسیار بالا می برند.

image003

کولر آکسیال 24000

این مدل از کولرهای پرقدرت صنعتی از موتور آکسیال که به موتورهای محوری نیز معروف هستند به همراه پد سلولزی تشکیل شده است. کولرهای صنعتی تولیدی شرکت ایران مشعل داری گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش ایده آل هستند. این مدل کولر نیازی به انجام کانال کشی ندارد که همین موضوع سبب کاهش هزینه‌های زیادی می گردد. قیمت کولر صنعتی 24000 آکسیال   در مقایسه با سایر کولرهای مشابه بسیار مناسب می باشد. این محصول در سالن های بسیاری نصب گردیده و آسایش دمایی را برای این سالن ها بصورت ایده آل ایجاد نموده است. همچنین با نصب اینورتر و تابلو برق بر روی کولر صنعتی میتوان دور موتور کولر را کنترل نمود که این امر موجب جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی میگرد.

مزایای کولر صنعتی آکسیال

صرفه جویی در مصرف آب و برق به جهت وجود پد سلولزی و نصب اینورتر

امکان تجهیز نمودن کولر صنعتی با ترموستات

پایین بودن قیمت کولر صنعتی آکسیال نسبت به کولرهای مدل سانتریفیوژ

پایین بودن هزینه نگهداری و تعمیرات

بالا بودن  طول عمر پدهای سلولزی

امکان ایجاد جابجایی پر قدرت هوا

عدم نیاز به کانال کشی

ثبت سفارش و خرید کالا

برای خرید و مشاوره کاملا رایگان با متخصصین ما می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com  و یا تماس با شماره تلفن 09120370260 اقدام به ثبت درخواست و یا سفارش خود نمایید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی