شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

20 استایل زنانه با استفاده از اکسسوری طلا

امروز و در این مقاله می خواهیم با 20 مدل اکسسوری طلا 20 استایل جذاب برای شما بسازیم!

اکسسوری طلا بسیار در استایل و جذابیت خانم ها اثر گذار است و همه می دانیم که چقدر بود و نبود اکسسوری طلا در یک استایل، مشخص است و حضور اکسسوری طلا تا چه اندازه جذابیت یک استایل را به اوج می رساند.

امروز و در این مقاله می خواهیم با 20 مدل اکسسوری طلا 20 استایل جذاب برای شما بسازیم!

 

دستبند طلا چالوس، یک استایل رویایی!

دستبند طلا چالوس از آن دست اکسسوری طلا است که هیچ وقت از زیبایی اش کم نمی شود و درخشش فوق العاده ای دارد. برای اولین استایلی که امروز به شما پیشنهاد می دهیم، دستبند طلا چالوس همراه با استایل اسپورت و کژوال است!

 

گوشواره طلا تابش، درخششی ابدی!

اگر به دنبال یک استایل درخشان هستید، گوشواره تابش را با یک لباس مجلسی زیبا ست کنید و درخشش ماندگار را برای خود انتخاب کنید.

 

 

گردنبند طلا سنگ چین، انتخاب کسانی که به دنبال یک استایل جذاب هستند!

برای ساختن یک استایل جذاب به چیزهای زیادی نیاز ندارید، کافی است گردنبند طلا سنگ چین که متعلق به گالری طلای سنجاق است را با یک بلوز ست کنید و استایلی خاطره انگیز بسازید.

 

انگشتر طلا کلاف مات، کافی است برای یک استایل!

یک استایل جذاب داشتن فقط و فقط با انگشتر طلا کلاف مات گالری طلای سنجاق امکان پذیر است! کافی است انگشتر طلا کلاف مات را خریداری کنید و با هر استایلی از خاص بودن خود، لذت ببرید.

 

دستبند طلا کندو، خلق کننده جذاب ترین استایل!

یکی از زیباترین کالکشن های گالری طلای سنجاق، کالکشن طلا کندو است که دستبند طلا این کالکشن به تنهایی برای زیبایی و درخشش یک استایل کافی است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک استایل منحصر به فرد هستید روی اکسسوری طلا دستبند طلا کندو حساب باز کنید.

 

گوشواره طلا سه تار، آوایی جادویی!

گوشواره طلا سه تار با طراحی منحصر به فردی که دارد برای یک استایل جذاب قطعا بهترین گزینه خواهد بود. این گوشواره طلا، با طراحی و ساخت گالری طلای سنجاق

یک گوشواره طلا خارق العاده محسوب می شود.

 

گردنبند طلا (طوق) گیسو، یکی از استایل های جذاب شما خواهد بود!

طوق طلا گیسو یک شاهکار است؛ زیرا به قدری زیبا و ظریف توسط تیم گالری طلای سنجاق طراحی و تولید شده است که نمونه مشابه آن وجود ندارد! این طوق طلا، به تنهایی به استایل شما جانی دوباره خواهد بخشید.

 

انگشتر طلا جاده، جاده‌ ای پر از جذابیت...

انگشتر طلا جاده که یکی از انواع انگشتر طلا مینیمال گالری طلای سنجاق محسوب می شود، اکسسوری طلا بعدی است که برای زیبایی و جذابیت استایل شما معرفی خواهیم کرد. این انگشتر طلا، زیبا و ظریف است و با هر استایلی هماهنگ خواهد بود.

 

دستبند طلای دایره زنجیر دار و مربع زنجیر دار؛ دو دستبند برای جذابیت یک استایل!

دو مدل دستبند مینیمال، که از ترکیب اشکال هندسی با زنجیر طراحی و تولید شده است. این دو دستبند به دلیل طراحی ظریف و زیبایی که دارد همواره مُد بوده و زیبایی خود را هرگز از دست نخواهد داد!

 

النگو و یا بنگل طلا گره؛ گره ای برای استایلی جذاب!

النگو و یا بنگل گره، یکی از ساده‌ترین و البته زیباترین دستبندهای گالری طلای سنجاق است که برای هر سنی با هر سلیقه‌ و استایلی مناسب است و جامع بودن این دستبند به دلیل مینیمال بودن آن است که به هر دستی می‌آید.

 

گوشواره طلای قلب فرکانس، یک قلب و یک استایل!

گوشواره طلای قلب فرکانس که از نوارهای جذاب و منحصر به فرد فرکانس تشکیل شده است به شکل قلب است و جزء بهترین اکسسوری های طلا برای استایل شما...

 

گوشواره طلای مربع بزرگ

گوشواره طلای مربع بزرگ یک گوشواره مینیمال و مناسب برای دختران نوجوان و تینجیرهاست که از یک مربع تو خالی بزرگ تشکیل شده است و تولید شده تا کامل کننده استایل شما باشد!

 

گوشواره طلای اسپرینگ

گوشواره طلا اسپیرینگ، یک گوشواره خاص و جذاب است که بسیار چشم گیر است و برای شما که به دنبال یک اکسسوری طلا جذاب هستی، قطعاً بهترین گزینه خواهد بود.

 

پلاک طلا برگ موز

پلاک طلا برگ موز، یک پلاک خاص و زیبا است که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. مدل خاص و طراحی منحصر به فرد این پلاک سبب شده است که هر نوع سنی این پلاک را بپسندد.

 

 

پلاک طلای پولکی مربع و دایره

پلاک طلای پولکی به دو شکل مربع و دایره است و درست همانند پولکی است. این دو پلاک بسیار زیبا و مینیمال بوده و مناسب دخترهای نوجوان و تینجیرهاست. به دلیل شکل پولکی که دارد بسیار جذاب بوده و از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است.

 

انگشتر طلای مراکش مربع و مراکش دایره

انگشتر طلای مراکش مربع و دایره، از مدل‌های کلاسیک گالری طلای سنجاق است. این انگشتر در 2 مدل مربع و دایره ساخته شده است که بسیار درخشان و چشم گیر است. جلوه‌ای که این انگشترها به دست شما می‌بخشند؛ فوق العاده است.

 

انگشتر طلای مخروط

انگشتر مخروط، یکی از ظریف‌ترین انگشترهای گالری طلای سنجاق است که بسیار زیبا و محبوب است. این انگشتر به دلیل ظرافتی که دارد، همه نوع سلیقه و هر استایلی را پوشش می‌دهد و درخشش را به شما هدیه می‌دهد.

 

پاسخ به سوالات متداول

آیا اکسسوری های طلا گالری طلای سنجاق دست ساز هستند؟

بله، تمام محصولات گالری طلای سنجاق دست ساز هستند.

 

کلام آخر

ما امروز و در این مقاله شما را با 20 مدل اکسسوری طلا آشنا کردیم که با هر کدام بتوانید یک استایل جذاب را بسازید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی