شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین دستگاه های لاغری جهان

بهترین دستگاه های لاغری جهان و دستگاه لاغری کرمانشاه مبحثی هست که در این مقاله از سایت رژیم آنلاین برسی و توضیح داده می‌دهیم.

بهترین دستگاه های لاغری جهان و دستگاه لاغری کرمانشاه مبحثی هست که در این مقاله از سایت رژیم آنلاین برسی و توضیح داده می‌دهیم.

از دستگاه‌های لاغری موضعی برای از بین بردن سلولیت‌ ها و چربی‌های دحیره شده در بخش های خاصی از بدن استفاده می‌شود. لازم هست که بدانیم برخورداری از رژیم غذایی مناسب و ورزش در کنار این دستگاه‌ها می‌تواند باعث شود که دوره درمان کوتاه‌تر شده.

کاهش وزن زمان می‌برد، تغییرات در رژیم غذایی و برنامه‌های ورزشی ماه‌ها طول می‌کشد تا نتیجه بدهند، اما در نهایت نتیجه می‌دهند. با این وجود، سلول‌های چربی اغلب سرسختانه در نواحی خاصی، به‌ویژه شکم، باسن، ران‌ها، گردن و صورت باقی می‌مانند. در سال‌های اخیر، با استفاده از دستگاه‌های لاغری ، راهی برای از بین بردن این سلول‌ها در نواحی مقاوم ایجاد شده.

 

بهترین دستگاه لاغری جهان دستگاه RF یا رادیوفرکانسی

 

یکی دیگر از بهترین دستگاه های لاغری دنیا دستگاه RF علاوه بر لاغری، تمامی لایه های پوست را در معرض حرارت قرار می دهد و انرژی را به لایه های مختلف پوست می رساند. این فرآیند گرم شدن در طول جلسه درمان باعث انقباض فیبر های کلاژن در پوست می شود. این انقباض پوست را سفت و جذاب می کند و آن را جوان تر نشان می دهد

اکثر افراد خواهان پوستی سفت، محکم و شاداب هستند. بنابراین فناوری RF برای تمامی نواحی بدن و صورت قابل استفاده است. پوست شکم، ران ها و زیر بغل مناطقی هستند که برای استفاده از RF مطلوب هستند.

یکی از محبوب ترین مناطق برای انجام رادیوفرکانسی پوست زیر بغل و بازو است. کاهش وزن تأثیر زیادی روی پوست بازو دارد با این دستگاه میتوان شل شدگی پوست را تا میزان قابل توجهی کاهش داد.

بهترین بازخورد این روش در افراد بین 30 تا 50 سال دیده می شود.

توصیه می‌شود که تا حدود دو روز بعد از RF ناحیه مورد نظر را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهند، آفتاب نگیرید و از لباس های آستین بلند و ضد آفتاب استفاده کنید.

 

موارد منع مصرف برای لاغری موضعی با دستگاه RF :

 

  • افرادی که در 6 ماه گذشته ژل یا چربی و بوتاکس تزریق کرده اند
  • بیمارانی با مشکلات قلبی و سرطانی
  • زنان باردار یا شیرده یا زنانی که قصد بارداری دارند

 

بهترین کاندیدها برای روش لاغری RF

روش رادیوفرکانسی را می توان برای افرادی که دچار افتادگی گونه و گردن هستند، استفاده کرد.

درمان با فرکانس رادیویی روشی بسیار مؤثر در از بین بردن بافت چربی در قسمت های مختلف بدن است و می تواند سلولیت را به خوبی و موثر از بین ببرد.

 

دستگاه لاغری شاک ویو

 

دستگاه لاغری شاک ویو یک دستگاه ورزشی است؛ این دستگاه با استفاده از الکترودهایش که بر روی بدن قرار می‌گیرند، به عضلات شما سیگنال های الکتریکی می‌فرستد و باعث قوی تر شدن آن ها میشود.

شوک ویو با ترکیب دو تکنولوژی مختلف، یعنی الکتریکی و مغناطیسی، بهبود کیفیت پوست و کاهش چربی‌های اضافه را ممکن می‌سازد.

دستگاه شاک ویو با تولید امواج الکتریکی و مغناطیسی به ایجاد فرکانس در سلول‌های چربی می‌پردازد. این فرکانس باعث شکستن و از بین رفتن سلول‌های چربی می‌شود و بدین ترتیب بدن توانایی دفع این چربی‌ها را پیدا می‌کند. همچنین، این دستگاه می‌تواند با تنظیم جریان‌های الکتریکی و مغناطیسی به بهبود کیفیت پوست کمک کند.

 

مزایای دستگاه لاغری شوک ویو :

افزایش جریان خون: امواج الکتریکی و مغناطیسی باعث افزایش جریان خون در مناطق مورد نظر می‌شود که به بهبود کیفیت پوست کمک میکند.

دستگاه لاغری شوک ویو بدون نیاز به تداخل جراحی انجام می‌شود و بدون درد و زمان بازیابی طولانی به هدف لاغری و بهبود تناسب اندام می‌رساند.

با تنظیم مناسب و استفاده منظم، این دستگاه به تناسب اندام و لاغری کمک می‌کند.

 

دستگاه کویتیشن

 

یکی از دستگاه لاغری کرمانشاه ، اویتاسیون اولتراسوند یا کویتیشن یک درمان لیپوساکشن سه بعدی است که چربی بدن را به ‌صورت ایمن، کارآمد و غیرتهاجمی کاهش می‌دهد.

به این صورت است که از امواج اولتراسونیک هدفمند برای شکستن سلول‌های چربی بدون آسیب‌ رساندن به سایر سلول‌های بدن استفاده می‌شود.

یک دوره کامل درمان، شامل حداقل شش درمان کویتیشن است، اما برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده خواهند بود. امواج اولتراسوند سلول‌های چربی مناطق خاص بدن را هدف قرار داده و آن‌ها را به مایع تبدیل می‌کنند. سپس مایع چرب به‌ طور طبیعی از بدن خارج می‌شود.

 

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

 

رایولیپولیز یا به عبارتی کول اسکالپتینگ ، از بهترین دستگاه های لاغری جهان و روشی معجزه آسای لاغری موضعی در دنیا است که در این دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو از سیستم مکش و سرما جهت فریز کردن سلول های چربی تا دمای منفی ده درجه در زمان 45 تا 60 دقیقه استفاده می شود و این دستگاه لاغری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و وزارت بهداشت ایران است.

 

نتایج آن 2 هفته بعد از جلسه درمان شروع می شود و تا 3 ماه فرد کاهش سایز دارد و در این روش لاغری با هر جلسه درمان 20 تا 30 درصد سلول های چربی از بین می رود و نیاز به هیچ گونه استراحت بعد از استفاده از این روش نیست و تقریبا برای تمام افرادی که از چاقی موضعی رنج می برند قابل استفاده است و به دلیل کاهش سلول های چربی در زمان 3 ماه علاوه بر کوچک شدن شکم و پهلوها، پوست آن نواحی هم سفت می شود.

 

دستگاه کاویتاسیون

 

یکی از دستگاه لاغری کرمانشاه کاوتاسیون است و افرادی که خواستار استفاده از این دستگاه هستند نمیخواهند با ورزش یا رژیم های غذایی، تمام بدن خود را لاغر کنند و فقط مشکل چاقی موضعی در برخی نواحی دارند.

دستگاه کاویتاسیون در درمان چاقی، سلولیت و کاهش چربی های انباشته شده در نقاط مختلف بدن از جمله دور کمر، شکم، باسن، داخل و بیرون ران ها و به طور کلی ایجاد تناسب اندام نقش به سزایی ایفا می کنند.

این گروه از افراد بهتر است از استفاده از این دستگاه پرهیز کنند یا قبل از شروع درمان حتما با پزشک خود در این مورد مشورت کنند :

 

بانوان باردار و شیرده

افرادی با آلرژی های مختلف

افراد مبتلا به سرطان های مختلف

افرادی که به بیماری های کبدی مبتلا هستند

افرادی که دچار پوکی استخوان هستند

افرادی که دارای چربی خون بالای کنترل نشده هستند

افرادی که دچار نارسایی قلبی هستند

 

دستگاه لاغری اسکالپشور

 

 

امواج اولتراسوند با فرکانس های صوتی خود، تکانه هایی در چربی های بدن به وجود میاورند، امواجی که گوش انسان قادر به شنیدن آنها نیست ولی چنان تکانی در بافت چربی ها ایجاد می کند که سلول های چربی نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند؛ در نتیجه شکسته و به شکل مایع در می آیند و بعد آنها را برای سوختن و ساز دربدن یا دفع درکبد آماده می کنند .

این سری دستگاههای پیشرفته طوری طراحی شده اند که قادرند بافت چربی را از بافت های دیگر بدن تشخیص دهند و در نتیجه تنها بافت چربی را مورد هدف قرار می دهند. در مقایسه با کرایولیپولیز از توانایی کمتری برای از بین بردن چربی برخوردار است.

افرادی که شاخص توده بدنی کمتر از 30 دارند، کاندید مناسب برای اسکالپشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی