شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

شارژ حساب پرفکت مانی با ایکس پی

لازمه خرید پرفکت مانی به‌شکل آنلاین و فروش ارزهای خود در این سیستم، داشتن حساب کاربری و ارزی است که باید با روش‌های متعددی شارژ شود‌.

شارژ حساب پرفکت مانی با ایکس پی
بهترین روش شارژ حساب، خرید ووچرهای غیرفیزیکی است که به‌دلایلی که در این مطلب گفته خواهد شد، توسط صرافی آنلاین معرفی‌شده قابل انجام است.

انجام معامله و خرید پرفکت مانی با خرید ووچر

برای شارژ حساب و امکان خرید پرفکت مانی روش‌های متعددی وجود دارد. یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای اینکه بتوانید با حساب کاربری خود در پرفکت مانی معامله کنید، خرید ووچر است. ووچرها مانند کارت اعتباری هستند، اما شکل فیزیکی ندارند و دارای یک کد فعال‌سازی ۱۰ رقمی، سریال ۱۶ رقمی و تاریخ ثبت خواهند بود. برای خرید ووچر می‌توانید به صرافی‌های آنلاین و معتبر مراجعه کنید‌. برای این کار از صرافی ایکس پی کافی‌است مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت‌نام در صرافی ایکس پی: برای ثبت‌نام در این صرافی و تشکیل حساب کاربری کافی‌است به سایت آن مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه ثبت‌نام و درج اطلاعات خواسته‌شده، فرآیند را تکمیل کنید.
  • احراز هویت: شما بدون احراز هویت می‌توانید از صرافی ایکس پی ووچر خریداری کنید. تنها کافی‌است که شماره‌تلفن خود را وارد کنید و بعداز دریافت کد تایید، وارد پورتال خود شوید.
  • شارژ حساب کاربری: بعداز ورود به پورتال، باید حساب کاربری‌تان را به مقدار لازم شارژ کنید. در صرافی ایکس پی با انواع کارت بانکی و ارز دیجیتال امکان شارژ کیف پول دیجیتال وجود دارد.
  • خرید ووچر پرفکت مانی: زمانی که حساب خود را شارژ کردید با رفتن به بخش خرید و فروش در این صرافی می‌توانید ووچر خریداری کنید.
  • دریافت ووچر پرفکت مانی: بعداز تایید سفارش و خرید ووچر، یک کد در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توانید با آن تراکنش‌های غیرحضوری را انجام دهید.

نحوه خرید پرفکت مانی و شارژ حساب با ووچر

بعداز در اختیارداشتن کد فعال‌سازی و سریال ووچر، حال می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را با انجام مراحل زیر، شارژ کنید.

  • ورود به حساب کاربری پرفکت مانی: در مرحله اول، با مراجعه به سایت پرفکت مانی، وارد حساب کاربری خود شوید.
  • انتخاب گزینه شارژ حساب: برای خرید پرفکت مانی لازم است حساب‌تان به اندازه کافی شارژ داشته باشد. برای این ‌کار روی گزینه واریز و بعداز آن روی e-Voucher بزنید.
  • ثبت اطلاعات ووچر: در صفحه‌ای که باز می‌شود باید اطلاعات ووچر که شامل کد، شماره سریال و مبلغ است را وارد کنید. البته مبلغ باید با واحد تتر یا دلار باشد.
  • تایید واریز: بعداز اطمینان از صحت اطلاعات واردشده، گزینه تایید را بزنید. حال همه چیز برای خرید پرفکت مانی مهیا است.

نکات مهم در خرید پرفکت مانی و ووچر

شاید به‌ظاهر خرید و فروش در پرفکت مانی کار ساده‌ای به‌نظر برسد و با چند کلیک انجام شود، اما اگر نکات و موارد مهمی را رعایت نکنید، ممکن است متحمل ضرر در معاملات شوید. در ادامه نکاتی را آورده‌ایم که با درنظرگرفتن آن‌ها، از ضرر و بروز مشکلات معاملات پرفکت مانی جلوگیری می‌شود.

اطلاع از حداکثر میزان خرید و فروش

یکی دیگر از نکاتی که باید در شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر بدانید این است که با توجه به نوسانات نرخ ارز فیزیکی مانند دلار و ارز دیجیتالی ممکن است روزانه مجبور به فروش یا خرید ووچر پرفکت مانی شوید. اگر صرافی مورد نظر سقف خرید و فروش بالایی داشته باشد، شما می‌توانید با اطمینان خاطر سرمایه‌گذاری کنید و نگران ضرر و درخطربودن سرمایه‌تان نباشید. ایکس پی صرافی امن برای معاملات ارزهای دیجیتال میباشد.

انتخاب صرافی مطمئن و بااعتبار

برای فروش ووچرهای پرفکت مانی باید به صرافی‌های آنلاین مراجعه کنید. با این‌کار معامله ای امن و سودآور نصیب‌تان می‌شود. بنابراین، لازم است قبل‌از خرید پرفکت مانی و ووچر درباره صرافی‌های آنلاین تحقیق و پرس‌جو کنید.

به‌دلیل تعداد زیاد صرافی‌های آنلاین در دنیا، شما باید به مجوز فعالیت، امکان خرید و فروش و شارژ حساب در پرفکت مانی و مواردی که در ادامه خواهیم گفت، توجه کنید.

پرهیز از معامله و خرید پرفکت مانی و ووچر در شرایط هیجانی بازار

شاید در برهه‌ای از زمان قیمت پرفکت مانی و ارزهای دیجیتالی با نوسانات چشمگیری مواجه شود. در این شرایط اگر می‌خواهید حساب خود را شارژ کنید، ایرادی ندارد، اما از معاملات با حجم بزرگ بپرهیزید.

خرید پرفکت مانی و شارژ حساب آن با صرافی ایکس پی چه مزایایی دارد؟

اینکه چرا ملزم به شارژ حساب پرفکت مانی با صرافی ایکس پی هستید و این کار چه مزایایی برای شما به‌همراه دارد، در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

امکان انتقال پول در جوامع بین‌المللی

پرفکت مانی به کاربران امکان انجام تراکنش‌های بین‌المللی را می‌دهد. برخی کسب‌وکارها نیاز به مبادلات مالی با کشورهای دیگر را دارند که این صرافی با پشتیبانی از ارزهای زیاد، این مهم را امکان‌پذیر کرده است.

سرعت بالای تراکنش با حساب پرفکت مانی

هیچ‌کس دوست ندارد حتی برای لحظات کوتاهی در تراکنش‌های مالی معطل شود. صرافی ایکس پی با بهره‌گیری از قدرتمندترین فناوری‌های انتقال ارز و معامله آن توانسته بیش‌ترین سرعت را در میان سایر رقبا ارائه دهد.

تامین امنیت حساب در خرید ووچر برای شارژ پرفکت مانی

امنیت حساب شما به‌طور کامل در این صرافی حفظ می‌شود. بهره‌گیری از تکنولوژی‌های رمزنگاری جدید به کمک صرافی ایکس پی آمده است‌. گرچه برای خرید ووچر نیازی به احراز هویت هم نیست.

پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران صرافی

یک صرافی معتبر مانند ایکس پی باید خود را ملزم بداند تا به‌صورت ۲۴ ساعته مشکلات و درخواست‌های کاربران را رصد و حل کند.

بهترین قیمت بازار و تسویه آنی برداشت‌های تومانی

صرافی محبوب و به‌ نام ایکس پی با پیش‌بینی اصولی و تحلیل‌های کارشناسان، همواره بهترین قیمت‌های ارزها را نسبت به سایر رقبا ارائه می‌دهد. همچنین در این صرافی شما بعداز اینکه درخواست تسویه حساب خود را ثبت کردید، در همان لحظه و به‌صورت آنی، مبلغ تعیین‌شده به حساب شما واریز می‌شود.

جمع‌بندی

خرید پرفکت مانی و شارژ حساب کاربری آن با روش‌های مختلفی انجام می‌شود.‌ به تحلیل کارشناسان و پیشنهاد آن‌ها، خرید ووچرهای آنلاین بهترین راه برای معاملات پرفکت مانی است.

شما می‌توانید طبق راه‌کارهایی که در این مطلب ذکر شده است، حساب خود را شارژ کنید و به معاملات بیش از ۲۰۰۰ ارز مختلف بپردازید. درصورت ناآگاهی و کسب اطلاعات تکمیلی، بهتر است به این مطلب اکتفا نکنید و با کارشناسان در سایت ایکس پی در تماس باشید‌.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی