شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

بهترین برند هدفون چیست؟

هندزفری‌ها به دلیل ابعاد بسیار کوچک به مرسوم‌ترین گزینه برای گوش دادن به محتوای صوتی تبدیل شده‌اند ولی در حقیقت اگر بهترین کیفیت صدا را بخواهید، باید به سراغ هدفون بروید. محصولاتی که ابعاد بسیار بزرگ‌تری دارند؛ ولی در عوض صدایی دقیق‌تر و فراگیرتر را با بیس بیشتر به گوش می‌رسانند.

بهترین برند هدفون چیست؟

 

در ادامه این مطلب شما را بیشتر با بهترین برند هدفون آشنا خواهیم کرد تا بهتر بدانید که کدام محصولات بهترین عملکرد را دارا هستند. در نظر داشته باشید که برندهای معرفی شده در ادامه به ترتیب کیفیت نیستند و لیست زیر هیچگونه ترتیبی ندارد.

سونی؛ کهنه‌کار و بی‌رقیب

هدفون‌های سونی را می‌توان محصولات محبوب این برند در صنعت صوتی به حساب آورد. ژاپنی‌ها در طراحی هدفون‌های خود موفق شده‌اند تا طراحی زیبا، کیفیت صدای بی‌نظیر و فناوری‌های نوآورانه را تلفیق کنند و به جایگاهی عالی در بازار دست یابند. سونی هدفون‌های خود را در انواع مدل‌های بی‌سیم و سیمی و همچنین با فناوری‌هایی مانند Noise Cancelling و صدای سه‌بعدی راهی بازار می‌کند.

سونی هدفون‌های بسیار محبوبی دارد که از جمله این محصولات می‌توان به WH-1000XM4 اشاره کرد که با داشتن کیفیت صدای استثنایی، راحتی زیاد و عمر باتری طولانی توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد. ناگفته نماند که سری‌های WF و XB با طراحی منحصر به فرد و صدای قدرتمند ساخته می‌شوند و به لطف وزن سبک می‌توانند برای حمل و نقل زیاد گزینه‌های جذابی باشند.

بوز؛ استثنایی و خاص

برند بوز با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه تولید محصولات صوتی، به عنوان یکی از بهترین برند هدفون بی سیم شناخته می‌شوند. هدفون‌های بوز کیفیت ساخت فوق‌ العاده‌ای دارند و در زمینه حذف نویز فعال یا همان ANC به راحتی می‌توانند با تمامی برندهای موجود در بازار رقابت کنند.

مدل‌ محبوبی مانند QuietComfort 35 II با کیفیت صدای استثنایی و لغو نویز بی‌نظیر، می‌تواند انتخابی بی‌نقص برای بسیاری از کاربران باشد. همچنین هدفون‌های بوز از نظر ظاهری نیز به سبب طراحی شیک و مدرنی که دارند می‌توانند راحت‌تر با استایل شما هماهنگ شوند و به لطف وزن مناسب در عین کارایی بالا امکان خواهید داشت تا با این محصولات بدون سختی جابجا شوید.

بیتس؛ ساخته رویای آمریکایی

شرکت اپل در سال ۲۰۱۴ بیتس را به طور کامل خریداری کرد تا حالا این سازنده آمریکایی عملا یکی از زیربرندهای اپل باشد. به سبب خریده شدن بیتس توسط اپل، هدفون‌های این شرکت سازگاری بی‌نظیری با ایفون‌ها و دیگر محصولات اپل دارند و به کاربران گجت‌های کوپرتینویی‌ها پیشنهاد می‌شوند.

مدل‌های محبوبی مانند Beats Studio و Beats Solo را به سبب داشتن صدای قوی، طراحی مدرن و لوکس و البته فناوری‌های Noise Cancelling می‌توان جزو بهترین گزینه‌های بازار به حساب آورد.

انکر؛ مدرن و باکیفیت

هدفون‌ انکر با داشتن قیمت مناسب و عمر باتری طولانی توانسته به یکی از بهترین برند هدفون بلوتوثی تبدیل شود. محصولات انکر با فناوری‌های پیشرفته مانند نویز کنسلینگ، صدای استریو با کیفیت و البته صدایی فراگیر روانه بازار می‌شوند.

مدل‌های Soundcore Q و Soundcore Space با داشتن کیفیت صدای فوق‌العاده در کنار قیمت مناسب و البته شارژدهی بی‌نظیر، توانسته‌اند به جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران دست پیدا کنند. جالب است بدانید که گاهی انکر هدفون‌هایی در حد برندهایی چون سونی، بوز و بیتس را با نصف قیمت راهی بازار می‌کند.

Audio-Technica؛ پیش‌رو و حرفه‌ای پسند

برند Audio-Technica یک برند ژاپنی بوده و بیش از ۵۰ سال است که در زمینه تولید لوازم صوتی فعالیت دارد. قطعا نمی‌توان به بهترین برند های هدفون بی سیم اشاره کرد و نامی از این سازنده نبرد. جالب است بدانید که بسیاری از مهندسین صدا و افرادی که به صورت حرفه‌ای و استودیویی این صنعت را دنبال می‌کنند به سراغ برند Audio-Technica می‌روند.

البته که حتما نباید در زمینه صدا متخصص باشید تا متوجه کیفیت فوق‌العاده بالای هدفون‌های این برند ژاپنی شوید و تنها کافیست یک بار از این محصولات استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی که می‌توانید از این سازنده خرید کنید Audio-Technica ATH-M50x است.

جی بی ال؛ خوش قیمت و پرفروش

شرکت جی بی ال اصالتی آمریکایی است و از فعالیت این سازنده در زمینه محصولات صوتی بیش از ۷۰ سال می‌گذرد. تنوع هدفون‌های جی بی ال بسیار زیاد است، از مدل‌های ارزان قیمت گرفته تا سری Quantum که برای گیمرها جذاب است و بسیاری از دسته‌بندی‌های دیگر که بسته به نیاز کاربران می‌توانند انتخابی عالی باشند.

هدفون‌های جی بی ال با وجود کیفیت عالی که دارند با قیمتی مناسب و ارزان‌تر از رقبایی چون سونی و بوز و بیتس به فروش می‌رسند. از جمله بهترین هدفون‌های jbl می‌توان به JBL LIVE 650BTNC، JBL Quantum 800، JBL TUNE 750BTNC اشاره کرد.

Bang & Olufsen؛ اروپاییِ باکیفیت

هدفون‌های Bang & Olufsen ساخت برندی دانمارکی با ۹۵ سال سابقه هستند و طبیعی است که این تجربه طولانی مدت باعث شود تا محصولات این سازنده کیفیت بسیار بالایی را ارائه کند. هدفون‌های Bang & Olufsen Beoplay H95، Beoplay H9 و Beoplay H4 را می‌توان جزو مدل‌های جذاب و محبوب این سازنده به حساب آورد.

خرید انواع هدفون از تکنولایف

در این مطلب، به معرفی بهترین برندهای حال حاضر پرداختیم تا اگر به فکر خرید هدفون افتاده‌اید، بتوانید خریدی هوشمندانه، و با رضایت کامل داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، هدفون‌های بسیار زیادی از برندهای مختلف در دسترس قرار گرفته و شما بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. هدفون‌های موجود در تکنولایف همگی با بهترین قیمت و تضمین اصالت و سلامت کالا به فروش می‌رسند و با سرعت بالایی نیز برای شما ارسال شده و درب منزل تحویل داده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی