شمانیوز
شما نیوز

برگزاری دومین نشست علمی سراسری تحول دیجیتال بانک صنعت و معدن

برگزاری دومین نشست علمی سراسری تحول دیجیتال بانک صنعت و معدن

دومین نشست علمی تحول دیجیتال با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل، مدیران ستاد و حضور مجازی مدیران استانی و رؤسای شعب بانک صنعت و معدن برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان در ابتدای این نشست ضمن بیان بازخوردهای مثبت از نشست نخست بر اهمیت همراهی و جاری‌سازی فرهنگ تحول دیجیتال در بین تمامی کارکنان با رویکرد ارتقای تجربه مشتری تاکید نمود.

در این نشست همچنین آخرین دستاوردهای علمی و حرفه‌ای در زمینه مدیریت منابع انسانی با رویکرد تحول دیجیتال و بازطراحی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی با محوریت دیجیتال، ارتقای فرهنگ به عنوان ابرپروژه سازمان، تشریح ویژگیهای فرهنگ دیجیتال، فرهنگ داده‌محور به عنوان زیربنای فرهنگ دیجیتال و نمونه‌هایی از توسعه فرهنگ دیجیتال در شرکتهای مطرح داخلی و بانکها ارائه شد.

در پایان این جلسه مدیران استانی و کارکنان شعب سراسر کشورکه به صورت مجازی در نشست مشارکت داشتند، به طرح سئوالات خود در این زمینه پرداختند.

لازم به ذکر است، نشست مذکور توسط اداره آموزش و آرت بانکداری باز و آموزش و فرهنگ‌سازی تحول دیجیتال با سخنرانی دکتر شامی زنجانی استاد تمام دانشگاه تهران برنامه ریزی و اجرا گردید؛ از ابتدای سال جاری علاوه بر نشست فوق، کارگاه تعاملی زیرساختهای حاکمیتی بانک مرکزی(برای نمایندگان کلیه شعب)، دوره تخصصی معماری بانکداری دیجیتال (دو گروه فنی و کسب و کار) و کافه دانش تحول دیجیتال با معاونت ارزیابی و اعتبارات در بانک صنعت و معدن برگزار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی