شمانیوز
شما نیوز

ال‌جی الکترونیکس

بازگشت نوآوری‌های جدید ال‌جی در نمایشگاه LG Showcase MEA 2024

بازگشت نوآوری‌های جدید ال‌جی در نمایشگاه LG Showcase MEA 2024

در رویداد ال‌جی که در منطقه ابوظبی برگزار شد، از مجموعه محصولات جدید این شرکت رونمایی شد.

امسال نمایشگاه LG Showcase MEA 2024 میزبان میهمانان و شرکای تجاری این شرکت در منطقه ابوظبی بود تا آخرین و برجسته‌ترین محصولات این شرکت را به‌صورت حضوری تجربه کنند. در این رویداد دوروزه که در هتل Conrad ابوظبی، امارات متحده عربی برگزار شد، بیش از ۵۰۰ میهمان شاهد همه نوآوری‌های جدید الکترونیک ال‌جی بودند که قرار است در این منطقه عرضه شوند. نمایشگاه LG Showcase پس از موفقیتی که در سال گذشته به دست آورد، یک پلتفرم مشترک را برای تجربه نوآوری‌های منحصربه‌فرد و متمرکز بر مشتری ایجاد کرد که  چشم‌انداز این شرکت در خصوص عرضه محصولات نوآورانه‌ای که تجربه مشتری را ارتقا می‌بخشد را تأیید می‌کرد. این رویداد حول محور Reinventing Together اجرا شد که تعهد و علاقه این شرکت را نسبت به مشتریان و نیازهای آن‌ها بیان می‌کند.

آقای Il Hwan Lee ، مدیرعامل منطقه خاورمیانه و آفریقای ال‌جی در این باره گفت: " زمانی که رویداد نمایشگاه ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا را در سال گذشته برگزار کردیم، موفقیت بزرگی را شاهد بودیم و خوشحال هستیم که این موفقیت را امروز نیز شاهد هستیم. افتخار بزرگی است که آخرین نوآوری‌های خود را به نمایش بگذاریم و به میهمانان فرصت تجربه مستقیم آن‌ها را بدهیم. ما خوشحال هستیم که از هر محصول محبت و تقدیر دریافت می‌کنیم و در کل امیدواریم بتوانیم محصولات بیشتری را در این منطقه ارائه دهیم." وی افزود: "این رویداد پلتفرمی است که نه‌تنها محصولات ما را به نمایش می‌گذارد، بلکه تعهد ما به مشتریانمان را نیز مجدداً تأیید می‌کند. این رویداد همچنین به‌عنوان پلتفرمی برای شبکه‌سازی با شرکای تجاری ما و تقویت روابط که عنصر حیاتی فعالیت ما است، عمل می‌کند."

در این رویداد بزرگ همچنین بخش‌های نمایشگاهی متعددی وجود داشت که در آن محصولات ال‌جی در سناریوهای مختلف به نمایش گذاشته شدند. این سناریوها  شامل یک فضای قهرمانانه با تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M بود که اولین تلویزیون خانگی با تکنولوژی Zero Connect بود که قابلیت انتقال ویدئو و صدای4K  به‌صورت بی‌سیم با فرکانس 120 هرتز را فراهم می‌کند. همچنین محصول نوآورانه‌ی ال‌جی به نام  StanbyME Go ، صفحه‌نمایش هوشمند    FHD با اندازه‌ی 27 اینچ که داخل یک کیف حمل قرار دارد و دارای باتری سه‌ساعته است که قابلیت حمل‌ونقل طولانی‌تری را فراهم می‌کند و ازاین‌رو همراهی بی‌نقص برای استفاده در فضای باز مانند پیک‌نیک و باربیکیو است،  نیز به نمایش درآمد.

 این رویداد برترین نوآوری‌های الکترونیک ال‌جی را در زمینه‌ی پردازنده‌ها و نرم‌افزارها با استفاده از پردازنده‌ی جدید α (آلفا)11 و نسخه‌ی جدید  WebOS به تماشاگران نشان داد. پردازنده‌ی α11 به طور فعال در تلویزیون‌های پریمیوم برای ویژگی‌های هوش مصنوعی که تجربه‌ی تماشا را بهبود می‌بخشند، استفاده خواهد شد WebOS جدید به 300 برند تلویزیون و 3500 همکار محتوا، از جمله همکاران محلی، گسترش خواهد یافت و در منطقه‌ی خاورمیانه و آفریقای مرکزی رشد کاربران فعال را 20 برابر افزایش خواهد داد.

در این نمایشگاه، یک فضای اختصاصی برای محصولات صوتی  تصویری نیز وجود داشت که شامل آخرین اسپیکرهای XBOOM بود که صدای قوی و فراگیر با باس قوی ارائه می‌دهند. این بخش شامل LG XBOOM XL9T، قدرتمندترین اسپیکر در کلاس خود و نسخه کوچک‌تر آن یعنی LG XBOOM XL5S با خروجی 200 وات، که با اثرات dynamic pixel lighting که الگوهای انیمیشن، اکولایزر بصری یا حتی کاراکترها را ارائه می‌دهد، کامل شده است و آن را به اکسسوری بی نقص برای گردهمایی با دوستان یا یک ضرورت برای مهمانی‌ها تبدیل می‌کند.

همچنین  LG CineBeam Q، پروژکتور قابل‌حمل 4K لیزری با طراحی شیک و کوچک‌ترین محصول در این مجموعه ال‌جی که موردتوجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. این پروژکتور قدرتمند 4K ، نه‌تنها کیفیت تصویر شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد، بلکه امکانات پخش آنلاین متنوعی نیز دارد، درعین‌حال طراحی مینیمالیستی آن با هر دکوراسیونی هارمونی دارد.

از سوی دیگر، بخش IT نیز آخرین‌مدل‌های مانیتور گیمینگ OLED UltraGear ال‌جی را به نمایش گذاشت که شامل مدل جدید  GS95UE32 (اولین مانیتور گیمینگ دارای گواهینامه VESA Dual Mode) در جهان است. همچنین مانیتور هوشمند LG MyView که برای سرگرمی ضروری است، در این بخش به نمایش درآمد.

علاوه بر این، ال جی الکترونیکس از نمایشگر Micro LED LG MAGNIT مدل (LSAL006) با رزولوشن 4K (3840x2160) رونمایی کرد که با درخشش فناوری Micro LED، کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و برای استفاده شخصی و حرفه‌ای مناسب است. در بخش خرده‌فروشی نیز ال‌جی از صفحه نمایشگرهای شفاف OLED در غرفه تجربه کافه ال‌جی رونمایی کرد.

این نمایشگاه همچنین شامل محوطه‌ای برای لوازم‌خانگی از جمله ماشین لباسشویی، کولرهای گازی و راهکارهای تهویه‌مطبوع و همچنین راهکارهای ساخت مدار پریمیوم ال‌جی بود. در این فضا، یخچال MoodUP™ که با ارائه 22 رنگ برای پنل درب بالایی و 19 رنگ برای پنل درب پایینی، شکل منحصربه‌فردی به آشپزخانه هر خانه می‌بخشد، به نمایش درآمده بود. علاوه بر زیبایی بصری، یخچال جدید LG MoodUP™ دارای سه درب پنل LED و یک درب شفاف چهارم است. همچنین پکیج آشپزخانه توکار LG که شامل یک فر InstaView™، ظرفشویی QuadWash™، یخچال فریزر پایین و مایکروویو است و به مشتریان امکان ایجاد تجربه‌ای همه‌جانبه را می‌دهد، در این فضا به نمایش درآمده بود.

همچنین یونیت‌های تهویه‌مطبوع مسکونی این شرکت مانند سری ARTCOOL که مجهز به کمپرسور دو‌سرعته اینورتر LG است، به نمایش درآمد که خنک‌کنندگی قدرتمندی را بدون تأثیر بر بازدهی ارائه می‌دهد همچنین محصول جدید LG یعنی WashTower™ Compact که راهکار لباس‌شویی فشرده‌ای است که بر کارایی و صرفه‌جویی در فضا متمرکز شده، به نمایش درآمد. این محصول با ادغام واشر و خشک‌کن در یک پنل کنترل همه‌کاره و هوش مصنوعی پیشرفته، ظرفیت 13 کیلوگرم برای لباسشویی و 10 کیلوگرم برای خشک‌کن را در خود جای داده است.

ال‌جی همچنین فضاهایی با موضوع سبک زندگی را برپا کرده بود، با طیفی از محصولات مناسب برای آن‌ها. این شامل کنترل خانه هوشمند ThinQ، یک چیدمان مناسب و زیبا و همچنین یک چیدمان کمپینگ بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات مختلف ال‌جی لطفاً به وب سایت www.lg.com مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی