شمانیوز
شما نیوز

شرکت سرمایه گذاری ملت به فرابورس کوچ کرد

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری ملت پس از کوچ از بورس تهران به عنوان دویست و بیست و چهارمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس درج شد.

شرکت سرمایه گذاری ملت به فرابورس کوچ کرد

به گزارش شمانیوز، شرکت سرمایه گذاری ملت) سهامی عام (از تاریخ 2 تیر 97 در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران) دویست و بیست و چهارمین نماد معاملاتی درج گردید. بر اساس این گزارش، این شرکت از اول سال جاری مشمول تعلیق نماد شده بود و علت اصلی لغو پذیرش آن عدم اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به صورت‌های مالی 12 ماهه 96 است. طبق دستورالعمل جدید که از سال گذشته اجرایی شده، شرکت‌هایی که امکان ارایه اظهارنظر حسابرس را نداشته باشند و نتوانند در فرصت متقضی اقدام کنند، یا باید با ادامه توقف نماد در بورس روبرو شوند یا با هدف نقدشوندگی سهام به بازار پایه فرابورس منتقل شوند.
با پیشنهاد بورس تهران و تصمیم هیات پذیرش " وملت" از فهرست شرکت‌های بورس حذف و به بازار پایه فرابورس ایران منتقل شود. براساس این گزارش، سابقه حضور سرمایه گذاری ملت در بورس تهران به فروردین 80 مربوط است که با عرضه اولیه سهام و کشف قیمت 108 تومانی هر سهم به جمع شرکت‌های بورسی پیوسته بود و آخرین قیمت هر سهم این شرکت 100 میلیارد تومانی مربوط به 20 اسفند سال گذشته و 66 تومان است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied