شمانیوز
شما نیوز

گفتاری از میثم سیف مدیر شعبه تخصصی بیمه های زندگی در شرکت بیمه کارآفرین:

مدیریت استراتژیک منابع انسانی برای اثربخشی سازمانها حیاتی می باشد

مدیریت استراتژیک منابع انسانی اهمیت بسیار زیادی در بقای سازمان دارد و کلید موفقیت سازمان مدیریت موثر منابع انسانی می باشد.

مدیریت استراتژیک منابع انسانی برای اثربخشی سازمانها حیاتی می باشد

به گزارش شمانیوز: مدیریت استراتژیک منابع انسانی اهمیت بسیار زیادی در بقای سازمان دارد و کلید موفقیت سازمان مدیریت موثر منابع انسانی می باشد.

جلب رضایت کارکنان و علاقمند کردن بیشتر آنها به شغل مورد تصدی و در نتیجه برآورده شدن اهداف سازمانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بکارگیری و مدیریت صحیح فرهنگ سازمانی می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای روی مدیریت استراتژیک منابع انسانی داشته و نتایج مطلوبی برای سازمان داشته باشد.

از جمله فعالیت های عمده منابع انسانی می توان به انگیزش، مشارکت، آموزش، استخدام و پاداش دهی اشاره کرد.

یک فاکتور مهم در فعالیت های منابع انسانی سیستم جبران خدمات می باشد که سیستم جبران خدمات به عملکرد سازمانی از طریق توانمند ساختن سازمان به جذب و حفظ کاندیدهای بیشتر و بهتر کمک میکند.

مدیران همیشه باید بر مشارکت کارکنان در فعالیت های مدیریت استراتژیک منابع انسانی توجه ویژه ای نشان دهند و از طریق شیوه های مناسب و ابزارهای تشویقی کارمندان را به مشارکت بیشتر در فعالیت های مدیریت استراتژیک منابع انسانی ترغیب نمایند، تا در نهایت عملکرد شرکتی افراد ارتقاء یابد و در نهایت سبب حرکت سازمان به سمت پیشرفت و اثربخشی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied