شمانیوز
شما نیوز

کیک مرغ

برای ناهارت یک غذای متنوع درست کن | طرز تهیه کیک مرغ مرغ با طعمی عالی

در خبر زیر به شما طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و لذیذ را آموزش می دهیم.

برای ناهارت یک غذای متنوع درست کن | طرز تهیه کیک مرغ  مرغ با طعمی عالی

کیک مرغ یک غذای خوشمزه و محبوب است که با استفاده ازنان تست، ژامبون ،خیار شور و .... تهیه می‌شود.طعم دلپذیر  کیک مرغ، طعمی باعث شگفتی شما میشود.استفاده از انواع تزئینات مانند ذرت و جعفری  کیک مرغ را به یک آثار هنری تبدیل می‌کند.برای جشنی خاص ،جشن تولد یا نهار متنوع  کیک مرغ انتخابی عالی است که به همه شادی و خوشحالی را به ارمغان می‌آورد. برایطرز تهیه کیک مرغ همراه ما باشید. 

مواد لازم

سینه مرغ   2 عدد
ژامبون مرغ 250 گرم
پیازچه 200 گرم
نان تست به میزان لازم
سس مایونز 1 پیمانه
ماست 1/3 پیمانه
خامه 100 گرم
ذرت 1/2 پیمانه
پیاز 1عدد
خیارشور 200 گرم
جعفری 200 گرم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه  به میزان لازم

طرز تهیه

برای تهیه این پیش غذا عالی ابتدا سینه های مرغ را در آب ریخته و روی حرارت بالا قرار دهید سپس یک عدد پیاز را خرد کنید و به سینه های مرغ اضافه کنید. 

نمک و فلفل سیاه را نیز به این مواد اضافه کنید و بگذارید تا خوب سینه مرغ بپزد. 

مرغ های پخته شده را با کمک یک چنگال و چاقو ریش‌ریش کنید و کنار بگذارید.جعفری ها را پاک کنید سپس آن ها را بشویید. در ادامه جعفری ها شسته شده را ریز ریز خرد کنید.  خیارشور ها را شسته سپس آن ها را به صورت نگینی ریز خرد کنید. 

کالباس های مرغ را نیز باید به شکل نگینی ریز خرد کنید. گردو ها را با کمک چاقو و یا رنده مناسب ریز ریز خرد کنید. حتی می توانید آن را آسیاب کنید. 

در یک ظرف مناسب ابتدا ماست را بریزید سپس هم بزنید تا کاملا یکدست شود.سپس آرام آرام سس را به ماست اضافه کنید و با همزن دستی هم بزنید تا سس نیز در ماست حل شود. هم اکنون نوبت خامه میباشد خامه را ریخته و هم بزنید.نمک و فلفل را به مواد سس اضافه کنید. شما هم می توانید از فلفل سیاه و هم از فلفل قرمز استفاده کنید این کار کاملا سلیقه ای می باشد. 

هم اکنون باید همه موادی که خرد کرده اید را به سس اضافه کنید و ترکیب کنید تا کاملا سس به خورد مواد برود. برای راحتی کار می توانید تک تک مواد را به سس اضافه کنید و هم بزنید. 

 نان تست ها را روی سطح کارتان قرار دهید و با کمک چاقو دور تا دور نان تست ها را بگیرید. 

یک لایه نان تست را روی ظرفی مناسب بچینید.

موادی که آماده کرده اید را روی نان تست بریزید، به صورتی که نان تست ها دیده نشود.

دوباره نان تست بگذارید و تا اتمام مواد به کارتان ادامه دهید.  می توانید با کمک ذرت، خیارشور، گوجه گیلاسی و گردو این کیک خوشمزه را تزیین کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی