شمانیوز
شما نیوز

پاستا

طرز تهیه پاستا فوری در خانه

در خبر زیر به شما طرز تهیه پاستا فوری راۀموزش می دهیم.

طرز تهیه پاستا فوری در خانه

پاستا یک غذای خوشمزه فرانسوی است. پاستا غذایی پر طرفدار است. پاستا ر سراسر جهان سرو می شود. برای طرز تهیه پاستا فوری همرا ما باشید. 

مواد لازم

پاستا: ۱ بسته

پیاز: ۱ عدد

فلفل دلمه‌ای: نصف ۱ عدد

قارچ: ۳۰۰ گرم

روغن مایع: به میزان لازم

سیر: ۳ حبه

لیموترش: ۱ عدد

رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا: ۱ پیمانه

نمک، فلفل سیاه، نمک و پاپریکا: به میزان لازم

طرز تهیه

در مرحله اول ابتدا قابلمه را تا نیمه پر از آب کنید و روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا جوش بیاید؛ سپس پاستا را داخل قابلمه بریزید و اجازه بدهید بجوشد تا نرم شود. کمی نمک و روغن هم به قابلمه آب جوش اضافه کنید.

در مرحله دوم پیاز را پوست و سپس خرد کنید. حالا پیاز خرد شده را همراه با کمی روغن داخل یک قابلمه مناسب یا ماهی تابه گود بریزید و روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا کمی سبک و طلایی شود. حالا نصف یک فلفل دلمه‌ای را خرد کنید و همراه با سیر رنده شده به پیاز اضافه کنید.

در مرحله سوم قارچ را خرد کنید و به پیاز و فلفل دلمه‌ای سرخ شده اضافه کنید؛ سپس رب گوجه فرنگی، آبلیمو، نمک، فلفل و پاپریکا را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا آب قارچ کشیده شود. حالا پاستا را آبکش کنید و به قابلمه مواد اضافه کنید و هم بزنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند. در آخر پنیر پیتزا رنده شده را روی سطح مواد بریزید و درب قابلمه را ببندید تا پنیر با حرارت کم آب شود. ده دقیقه بعد پاستای فوری و خوشمزه شما آماده خوردن است که می‌توانید آن را داخل ظرف سرو بکشید و میل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی