شمانیوز
شما نیوز

مرگ 400 تروریست در حمص و حلب

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):عملیات‌ ارتش سوریه در مناطق مختلف دو استان حمص و حلب کشته شدن بیش از 400 تروریست را درپی‌داشت که در میان آنها ده‌ها تروریست خطرناک و سرکرده‌های آنها دیده می‌شود.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از پایگاه خبری بریکینگ نیوز نوشت: یگان‌های ارتش سوریه بامداد امروز عملیات گسترده‌ای را در منطقه «جوره الشیاح» در حمص به اجرا گذاشتند که کشته شدن ده‌ها تروریست را به همراه داشت. در میان کشته‌های عملیات امروز ارتش سوریه ده‌ها سرکرده گروهک‌های تروریستی نیز مشاهده می‌شد که از میان آنها أبو العبد الأنصاری، سرکرده گروهک تروریستی این منطقه و حسان الحمصی، محمد البکار، یاسر مهرات، عبد الرزاق الرتیوی از تروریست‌های خطرناک این منطقه شناسایی شدند.

نقشه شهر «حمص» به تفکیک مناطق

همچنین درگیری‌های نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح در منطقه «باب هود» کشته شدن 25 تروریست را درپی داشت.

این درحالی است که نیروهای امنیتی ارتش سوریه تونلی را کشف کردند که روستای «العاطفیه» را به القصیر مرتبط می‌ساخت.

اما در منطقه «الحمیدیه» تروریست‌های مسلح اقدام به آتش زدن منازل این منطقه کردند و درگیری نیروهای ارتش با افراد مسلح در الرستن، التلبیسة و السلطانیة در حمص کشته شدن ده‌ها تروریست را موجب شد که در میان کشته‌ها تروریست‌های خطرناکی مانند مصطفى أیوب، محمد حمدی، علاء فرزات، أحمد الحاج علی، محمد الصباغ، محمود الشیخ، محمود سویدان، سالم رضوان، سلیم رسلان، محمد رسلان مشاهده می‌شدند.

اما عملیات گسترده ارتش سوریه در منطقه قدیمی حمص کشته شدن 165 تروریست مسلح از تروریست خطرناکی چون عامر النکدلی را درپی داشت.

از سوی دیگر درگیری یگان‌های ارتش سوریه در منطقه «جوسیه» در القصیر کشته شدن ده‌ها تروریست مسلح از جمله چندین سرکرده گروهک تروریستی مانند رعد یاسین سرکرده گروهک تروریستی الطویل، حسن محسن الدین سرکرده گروهک تروریستی صفور الإسلام و محمد حاتم عمار سرکرده گروهک تروریستی القصر را به دنبال داشت.

اما در استان حلب یگان‌های ارتش سوریه یک مرکز تجمع تروریست‌های مسلح در منطقه «الشعار» را هدف قرار دادند که کشته شدن 200 تروریست از گروهک تروریستی موسوم به ارتش آزاد را درپی داشت و در این مرکز شماری از کارمندان شبکه تلویزیونی «اورینت» نیز مشاهده می‌شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied