شمانیوز
شما نیوز

مشاور رئیس جمهور منتخب:

نگاه به اقتصاد نگاه به آینده کشور است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مشاور رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه اقتصاد از چارچوب علمی خود خارج شده، گفت: نگاه به اقتصاد نگاه به آینده کشور است و نباید بر اساس نظرات شخصی در مورد آن تصمیم گیری کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،مرتضی بانک عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در استان مرکزی با عنوان همایش تقدیر و سپاس اظهار داشت: کشور از نظر فرهنگی و اجتماعی دچار یک گسست جدی شده بود که این گسست بر روابط ریز و درشت اجتماع و خانواده تاثیر گذاشته و امید به آینده را کاهش داده بود به طوری که اگر کشور از نظر اقتصاد و سیاست خارجی هیچ مشکلی نداشت، این گسست خطر عمده ای برای کشور به شمار می رفت.

وی تصریح کرد: کشور از نظر اقتصادی نیز در بحران قرار گرفته و اقتصاد از چارچوب علمی خود خارج و بر اساس نظرات شخصی هدایت می شود، این در حالی است که اقتصاد نه تنها امروز، بلکه بر آینده کشور نیز تاثیر می گذارد.

مشاور رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور که متاثر از بحران سیاست خارجی کشور است، امروز بسیار شکننده شده، بیان داشت: ما نمی توانیم با جهان خارج تعامل نداشته باشیم، آنچه در این چند سال در روابط سیاست خارجی حکمفرما بود، تنها در چارچوب روابط بین الملل بود، نه روابط دو جانبه که ما نیازمند تغییر در این شرایط هستیم.

بانک افزود: در شرایطی که فضای اجتماعی کسل کننده، سیاست خارجی محدود کننده و اقتصاد در حال فروپاشی بود، ملت ایران دست به خلق حماسه بزرگی زده و با شرکت در انتخابات و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور امید تازه ای ایجاد کردند.

مشاور رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: مردم به دولت تدبیر و امید دل بسته اند که قطعا دولت جدید تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار خواهد بست.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در استان مرکزی نیز گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای در روز 24 خرداد و انتخاب شخصیتی تعادل گرا و از یاران با وفای امام راحل به عنوان رئیس قوه مجریه جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام حجت الله هاشمی اظهار داشت: با انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور تحولی جدی در کشور آغاز خواهد شد، حجت الاسلام روحانی همواره در سخنرانی ها و همایش ها و دیدارهای مردمی و در صدا و سیما مطالبی را مطرح و وعده هایی را عنوان کردند که مهم ترین آنها مباحث اقتصادی بود.

وی تصریح کرد: رفع بیکاری و تورم و نجات اقتصاد کشور از افق هایی بود که روحانی به مردم وعده داد.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در استان مرکزی افزود: انتخاب روحانی امید را در سراسر کشور به وجود آورد، وی هنوز حکم تنفیذ را دریافت نکرده اند، اما کشورهای مختلف دنیا اقبال خوبی را به وی داشتند که امید می رود تمام مشکلات داخلی و خارجی یکی پس از دیگری حل و فصل شود.

هاشمی بیان کرد: آنچه در انتخابات 24 خرداد بیش از همه نمایان بود، رعایت اخلاق و اخلاق مداری سیاسی بود که باید از همه کاندیداها به خاطر این اخلاق مداری تقدیر و تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی در این دوره از انتخابات مشارکت بالای 75 درصدی داشتند که خوشبختانه حضور جوانان در ستادهای انتخاباتی و به ویژه انتخابات بسیار چشمگیر بود.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در استان مرکزی اظهار داشت: آنچه مردم از دولت تدبیر و امید انتظار دارند عمل به وعده های انتخابی و تحقق تمامی این وعده ها است.

در این مراسم از فعالان ستاد انتخابات حسن روحانی در استان مرکزی قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی