شمانیوز
شما نیوز

تهیه طرحی دو فوریتی برای تغییر ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تهیه طرح دو فوریتی برای تغییر ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد و گفت که طراحان در این طرح به دنبال آن هستند که کمیسیون تلفیق دارای یکسری اعضای اصلی و علی‌البدل شود.

رسول خضری اظهار کرد: این طرح دو فوریتی با بیش از ۷۰ امضا تهیه و تقدیم هیات رییسه شده است تا در صورت تصویب نهایی، ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه تغییر کند.
وی توضیح داد: در این طرح پیش‌بینی شده که تمام ۲۳ عضو کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان اعضای ثابت کمیسیون تلفیق بودجه محسوب شوند و در زمان بررسی هر کدام از اصول بودجه مربوط به کمیسیون‌های تخصصی همچون آموزش، سلامت، بهداشت و ... کمیسیون‌های تخصصی مربوطه با حضور تمامی اعضا در آن جلسه حضور داشته باشند. در این صورت تمامی اعضای کمیسیون‌های تخصصی در جریان مباحث قرار گرفته و تمامی نمایندگان به نحوی عضو کمیسیون تلفیق محسوب می‌شوند و مصوبات نیز عینا در گزارش تلفیق لحاظ خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در صورت موافقت هیات رییسه و رییس مجلس این طرح به زودی و حتی در زمان بررسی برنامه ششم نیز می‌تواند در صحن بررسی شود و تا قبل از تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق وضعیت تعیین گردد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی