شمانیوز
شما نیوز

امینی‌فرد: آقای رییس‌جمهور برای پاسخ به امید میلیون‌ها ایرانی، انقلابی تصمیم بگیرید

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: آقای رییس‌جمهور شرایط فعلی کشور اقتضا می‌کند که برای پاسخ به امید میلیون‌ها ایرانی انقلابی تصمیم بگیرید و افرادی را در تیم اقتصادی خود قرار دهید که مطابق با مقتضیات فعلی بتوانند اقدامات مناسبی انجام دهند.

امینی‌فرد: آقای رییس‌جمهور برای پاسخ به امید میلیون‌ها ایرانی، انقلابی تصمیم بگیرید

به گزارش شما نیوز ، محمدنعیم امینی‌فرد در تذکری شفاهی به رییس‌جمهور در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: آقای روحانی در حدود یک سال قبل میلیون‌ها ایرانی به شما رای دادند اما متاسفانه در چینش اول کابینه خود محافظه‌کاری مفرطی را داشتید و شرایط فعلی کشور اقتضا می‌کند که برای پاسخ به امید میلیون‌ها ایرانی انقلابی تصمیم بگیرید و افرادی را در تیم اقتصادی خود قرار دهید که مطابق با مقتضیات فعلی بتوانند اقدامات مناسبی انجام دهند. جوانان، قومیت‌ها و افرادی که به شما رای دادند در چینش قبلی شما جایی نداشتند.

وی در ادامه در تذکری دیگر به وزیر دادگستری و وزیر کشور در رابطه با تشدید ناامنی‌های اجتماعی در ایرانشهر، بیان کرد: الزامات این امر بارها در قالب تذکر و طرح سوال و ملاقات‌های متعدد بیان شده است. متاسفانه رخداد اخیر ایرانشهر در تداوم همان تذکرات بود. امید است که در این برهه بتوان با یک رویکرد علمی به این ناامنی‌هایی که اکنون در استان گسترده شده پاسخ داد.

نماینده ایرانشهر در تذکری به وزیر صنعت و معدن بیان کرد: برنامه شما برای توسعه صنعتی استان چیست؟ بافت بلوچ که روزگاری پیشانی توسعه صنعتی استان بود و بیش از ۲۵۰۰ نیرو اشتغال داشتند امروز حداکثر با ۲۰۰ نیرو و وضعیت نیمه تعطیل به سر می‌برد. علیرغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه با بافت بلوچ که به مسائل منطقه‌ای ایشان اشراف دارند با استراتژی شما تطابق ندارد و بعید می‌دانم که بافت بلوچ سامان یابد.

وی در پایان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: عدم توجه به توسعه زیربنایی فرهنگی در استان کاملا واضح است، در این زمینه اقدامات لازم باید انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی