شمانیوز
شما نیوز

موسوی: از جوانان در خط مقدم جنگ اقتصادی استفاده شود

رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از جوانان در خط مقدم جنگ اقتصادی تاکید کرد.

موسوی: از جوانان در خط مقدم جنگ اقتصادی استفاده شود

به گزارش شما نیوز ، سیدفرید موسوی که در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری سخنرانی می‌کرد، با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: شاید شرایط پیچیده‌تر از هشت سال دفاع مقدس باشد، در این اوضاع ما بیش از همه به توان، انرژی و شایستگی جوانان نیاز داریم.

وی افزود: وقتی ما در دفاع مقدس کارنامه خوبی را از جوانان شاهد بودیم در این جنگ اقتصادی هم لازم است تیم اقتصادی چابک و هوشمند، ریسک‌پذیر شناسایی موقعیت‌های جدید و اتخاذ تصمیمات به موقع و کارآمد باشد و در خط مقدم از حضور جوانان برخوردار باشیم.

موسوی اضافه کرد: حضور آقای جهرمی در کابینه و عملکرد ایشان در بازه زمانی اخیر نشان داد که اعتماد به جوانان چطور می‌تواند برای کشور کارساز باشد و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ملموس‌تر شدن باور به انرژی و توان جوانان، یادآور شد: امیدواریم به زودی شاهد ترمیم کابینه دولت باشیم تا در جنگ اقتصادی توفیق داشته باشیم.

رییس فراکسیون جوانان مجلس همچنین خواستار توجه به نحوه انتصابات و انواع همکاری جوانان با دستگاه‌ها در قالب قراردادهای مختلف از سوی سازمان امور استخدامی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: قدم اول ما در مجلس دهم موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود و امیدواریم در ادامه بتوانیم کارنامه موفقی در حوزه تقنین برای جوانان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی