شمانیوز
شما نیوز

ساعی: تیم اقتصادی دولت رویکرد خود را تغییر دهد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تغییر رویکرد تیم اقتصادی دولت در راستای فراهم شدن زمینه اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد.

ساعی: تیم اقتصادی دولت رویکرد خود را تغییر دهد

به گزارش شما نیوز ، زهرا ساعی در همایش ملی جوانان و قانونگذاری که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه ما در دوره دهم مجلس شاهد حضور جوانان زیادی هستیم که جدیت و انگیزه خوبی در پیگیری مسائل متعدد دارند. بر همین اساس 38 نفر از نمایندگان جوان عضو فراکسیون جوانان مجلس هستند و در کنار هم کارهای مهمی را در حوزه جوانان انجام خواهیم داد.

ساعی در ادامه خاطرنشان کرد: ما قوانین را مورد بررسی قرار می‌دهیم، بسیاری از قوانین معطل مانده‌اند و برای اجرای آنها جلساتی را با دستگاه‌های مربوطه داریم. همچنین به شکل مرتب توجه به حوزه جوانان را پیگیری می‌کنیم البته وقتی صحبت از جوانگرایی می‌کنیم، به این معنی نیست که زحمات پیشکسوتان را نادیده می‌گیریم بلکه معقتدیم زنجیره مدیریت باید درست و طبق استانداردها باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به پیگیری طرح منع بکارگیری بازنشستگان از سوی فراکسیون جوانان مجلس، یادآور شد: کلیات این طرح با 174 رای موافق در مجلس تصویب شد، علاوه بر این بحث اشتغالزایی هم باید به صورت جداگانه پیگیری شود، بیشترین مراجعه مردم به نمایندگان هم در خصوص موضوع اشتغال است.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد و زمینه اشتغال و کارآفرینی را فراهم کند. البته این را می‌دانیم که ظرفیت استخدام در دولت محدود است اما این زمینه باید در سایر بخش‌ها فراهم شود.

ساعی با بیان اینکه نمایندگان وظیفه نظارتی خود را در حوزه توجه به امور جوانان انجام می‌دهند، گفت: بر اساس پیگیری‌های نمایندگان و مطالبه جوانگرایی بود که رییس‌جمهور در هیات دولت دستور داد وزرا یک معاون خانم و یک معاون جوان انتخاب کنند و ما همچنان پیگیر تحقق این دستور رییس‌جمهور هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی