شمانیوز
شما نیوز

اوباما مهربان است لطفا رای بدهید+عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):یک روزنامه آلمانی در مطلبی تصریح کرد که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جای ارائه طرحهایی با محتوای سیاسی تلاش می‌کنند تا انتخاب کنندگان را با عکس‌های احساساتی و جذاب به جبهه موافقان خود جذب کنند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):"تبلیغات با عکس های بامزه و زیبا به جای ارائه طرحهایی با محتوای سیاسی"؛ در مبارزات انتخاباتی آنلاین آمریکا تیمهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور تلاش می کنند که انتخاب کنندگان را با عکس های احساساتی و بامزه به جبهه موافقان خود بکشانند.

نویسنده در ادامه با تاکید بر این که استفاده از متن ها در تبلیغات انتخاباتی کسل کننده است و عکس ها و فیلم های ویدئویی خیلی بهتر و سریعتر در شبکه های اینترنتی گسترش پیدا می کنند نوشت: این مسئله ای است که ظاهرا تیم های انتخاباتی باراک اوباما و رامنی روی آن حساب باز کرده اند و بخش اعظمی از مبارزات انتخاباتی چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر این مبنا پایه ریزی شده است. در این انتخابات گویا باید جاذبه های بصری توجه انتخاب کنندگان را به هر یک از نامزدها جلب کند.

زوددویچه در بخش دیگری از این مطلب با تاکید بر اینکه در سال 2012 مبارزات انتخاباتی دیجیتالی به روزمرگی های نامزدها تبدیل شده است نوشت: حالا مسئله قدرت تصاویر برای نامزدها مطرح است.

این روزنامه آلمانی در بخش دیگری از این مطلب نوشت: اخیرا بخصوص تصاویری در مطبوعات به چشم می خورد که اوباما را در حالی که بچه ای را روی دستانش بلند کرده است نشان می دهد.

نویسنده در ادامه با اشاره به اینکه شبکه های عکس اجتماعی عکس های فراوانی را از اوباما منتشر می کنند در حالی که نشان می دهد چگونه وی لبخند زنان به شهروندان دست تکان می دهد یا اینکه در کنار همسرش شام می خورد یا اینکه با یک ژست قهرمانانه پشت تریبون قرار گرفته و سخنرانی می کند.

این روزنامه آلمانی در بخش دیگری از این مطلب خاطر نشان کرد که استراتژی انتخاباتی جمهوری خواهان نیز استفاده از تصاویر و عکس های زیبا را مد نظر قرار می دهد که در اینترنت مورد استفاده قرار گرفته و پخش می شود. تیم انتخاباتی رامنی هم تقریبا روزانه عکس های بسیاری را در شبکه های اینترنتی منتشر می کند که رامنی را در حال بازی کردن با بچه ها یا دست تکان دادن برای شهروندان و یا عشق ورزیدن به همسرش نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی