شمانیوز
شما نیوز

واکنش سعید فتاحی به کناره‌گیری پارس جنوبی از لیگ برتر

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: درباره کناره‌گیری پارس جنوبی، در هیئت رئیسه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

واکنش سعید فتاحی به کناره‌گیری پارس جنوبی از لیگ برتر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره کناره‌گیری تیم فوتبال پارس جنوبی جم از لیگ برتر اظهار کرد: من امیدوارم که این اتفاق نیفتد. از مسئولان استان بوشهر و نمایندگان مجلس این استان می‌خواهیم که به شرایط این تیم رسیدگی کنند. فکر نکنم اصلاح قانون سخت باشد. دیروز در  جم حضور داشتم، شهری که هوای آلوده دارد، اما دلخوشی مردم به فوتبال است. آبادان و مسجدسلیمان هم همین شرایط را دارند و تنها دلخوشی‌ مردم، همین فوتبال است. به نظر من کار سختی نیست که پیگیری شود تا این اتفاق برای تیم‌های نفتی رخ ندهد.

 

او درباره واکنش سازمان لیگ به این اتفاق بیان کرد: این موضوع پیش‌بینی شده است و در هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم‌گیری می‌کنیم. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از وزارت نفت خواسته بود که پیگیر وضعیت تیم‌های نفتی باشد. اینجا فقط بحث فوتبال مطرح نیست، چرا که فوتبال یک پدیده اجتماعی است. مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی استعفا داده است اما جایگزین او مشخص نیست.

 

فتاحی ادامه داد: صنعت نفت هم مثل نفت مسجد سلیمان مشکل دارد. ما به وزیر نفت نامه دادیم که وضعیت این ۳ تیم را مشخص کند. می‌خواستند خصوصی‌سازی کنند، اما  خریداری برای این ۳ باشگاه نیست. اگر مسئولان شهر مسجدسلیمان پای کار نمی‌آمدند، مهدی تارتار، سرمربی این تیم در نفت نمی‌ماند. تیم‌های نفت آبادان و مسجدسلیمان خوب نتیجه می‌گیرند، اما نیازمند حمایت مسئولان شهرشان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی