شمانیوز
شما نیوز

بازی استقلال و پرسپولیس | دربی اسفند

خبری مهم درباره بازی استقلال و پرسپولیس | دربی اسفند لغو شد ؟

ممکن است زمان دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس دستخوش تغییر شود.

خبری مهم درباره بازی استقلال و پرسپولیس | دربی اسفند لغو شد ؟

به گزارش شمانیوزقرار است پیش از پایان سال دربی 103 برگزار شود به دلیل اختلاف امتیاز کم استقلال و پرسپولیس دربی 103 به شدت حسال است حال درباره دربی 103 خبر رسیده است که به دلیل همزمانی برگزاری دربی 103 و مراسم چهارشنبه سوری، احتمال اینکه دیدار بین استقلال و پرسپولیس به تعویق بیفتد، وجود دارد.

برگزاری دربی یک روز بعد از چهارشنبه سوری موجب ایجاد این شایعه شده که زمان برگزاری این مسابقه دستخوش تغییر خواهد شد. از سویی گفته می‌شود تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت گولسیانی خواهان برگزاری این دیدار بعد از تعطیلات نوروز است. البته این خبر از سوی باشگاه پرسپولیس مورد تایید قرار نگرفته است و این باشگاه هیچ درخواستی به سازمان لیگ برای تاخیر در زمان برگزاری دربی ارایه نداده است.

آیا زمان برگزاری دربی دستخوش تغییر خواهد شد؟

پرس و جوی ما از سازمان لیگ منجر به این شد که این سازمان مصر است بازی‌های تدوین شده پیش از سال جدید طبق برنامه پیش رود و در مذاکراتی که با یگان ویژه داشته درخواست داده دربی در زمان تعیین شده برگزار شود. به این خاطر که تعویق در زمان دربی موجب تغییر در تاریخ بازی‌های ۲۷ اسفند می‌شود. در نهایت باید گفت بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته دربی در همان تاریخ ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و اگر باشگاهی به طور رسمی هم برای تغییر در زمان دربی درخواست بدهد، سازمان لیگ با آن مخالفت خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied