شمانیوز
شما نیوز

سقوط 3 پله‌ای ایران در تازه‌ترین رنکینگ فیفا

تارنمای فوتبال رنکینگز که به طور معمول اندک زمانی پیش از اعلام رده بندی تیم‌های فوتبال در تارنمای فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، پیش‌بینی خود را از جایگاه تیم‌ها ارائه می‌کند، در تازه‌ترین رنکینگ خود تیم ملی ایران را با سه رده سقوط در جایگاه بیست و سوم جهان قرار داد.

سقوط 3 پله‌ای ایران در تازه‌ترین رنکینگ فیفا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا: اگرچه رده‌بندی جولای ۲۰۱۹ فیفا هنوز اعلام نشده است اما این تارنما با توجه به اتمام تمامی رقابت‌های بین المللی از جمله جام ملت‌های آفریقا و کوپا آمریکا، رنکینگ تیم‌ها را منتشر کرد.

بر این اساس در رده‌بندی بعدی فیفا که به زودی اعلام می‌شود تیم ملی ایران که پیش‌تر در رده بیستم جهان قرار داشت، با سه پله سقوط در جایگاه ۲۳ جهان جای خواهد گرفت. البته تیم ملی کشورمان همچنان در جایگاه نخست آسیا قرار دارد.

در رده‌بندی تارنمای فوتبال رنکینگز، تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین است و تیم ملی الجزایر که به‌تازگی با برتری مقابل سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا، عنوان قهرمانی را فتح کرد با ۲۸ پله صعود از رتبه ۶۸ به ۴۰ تغییر مکان داد.

فهرست ۱۰ تیم نخست این رنکینگ از قرار زیر است:

۱ بلژیک

۲ برزیل

۳ فرانسه

۴ انگلیس

۵ اروگوئه

۶ پرتغال

۷ کرواسی

۸ کلمبیا

۹ اسپانیا

۱۰ آرژانتین

تیم ملی کلمبیا نیز با هدایت کارلوس کی روش که در کوپا آمریکا عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت، با ۵ پله صعود از رتبه ۱۳ به هشتم رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied