شمانیوز
شما نیوز

جزئیات شکایت از هوادار پرسپولیس به اتهام تهمت

مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید از هوادار تیم پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

جزئیات شکایت از هوادار پرسپولیس به اتهام تهمت

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید؛ «هوادار پرسپولیس، کوچکترین مستنداتی مبنی بر اینکه از طریق هواداران سپاهان مورد ضرب و شتم در ورزشگاه نقش جهان قرار گرفته ندارد. همه مصدومان به وسیله اورژانس شناسایی و نامشان ثبت شده است و آمار دارند. این هوادار از طریق هیچ آمبولانسی به اورژانس منتقل نشده است.»

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: «هوادار پرسپولیس مدعی شده است که وکیلش را به باشگاه سپاهان فرستاده است که کذب محض است و وکیل او به کدام قسمت از باشگاه مراجعه کرده و پیش چه مسئولی رفته است؟ شنیده‌ام که این هوادار گفته است که اگر به وضعیتش رسیدگی نکنند به دادگاه CAS شکایت می‌کند که من هم درصدد هستم که به خاطر افترا و تهمت‌هایی که زده شکایت کنم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شهرام

    متاسفانه دغلبازی دروغ سیاه کاری و فرار رو به جلو در بعضی مسئولین نهادینه شده اینها حمایت هم میشن سالی یه چشم در اوردن سهمیه سپاهانی هاست به هیچ مرجعی هم جوابگو نیستنتد طلبکار هم هستن واضحه که تمام این رفتارهای شرم اور ازخود باشگاه سپاهان مدیریت میشه!!!اینا آنقدر وقیح هستند و پشتشون گرمه که اگه یکی رو هم بکشن میگن خودش مرده بود اومد استادیم!!!آدم ازاین همه ظلم حالش بهم میخوره!!!