شمانیوز
شما نیوز

قاتل استقلال و پرسپولیس در تراکتور

اسدی با دریافت معدل نمره 2.80 هفتمین بازیکن برتر لیگ در نمرات سایت نود بود.

قاتل استقلال و پرسپولیس در تراکتور
به گزارش شمانیوز به نقل از نود، تراکتور یک هافبک دفاعی با آماری فوق‌العاده خرید. رضا اسدی در همه آیتم‌های مربوط به یک هافبک دفاعی، جزو پنج بازیکن برتر لیگ بوده که دارا بودن همه این فاکتورها در کنار هم، مصطفی دنیزلی را قانع به خرید او کرد. بازیکنی که در بازی‌خوانی تبحر بالایی دارد و طبق آمار متریکا 63 پاس حریف را در لیگ هجدهم قطع کرده بود. از این حیث فقط سه بازیکن آماری بهتری نسبت به رضا اسدی داشتند. همچنین اسدی در پرس بازیکنان تیم حریف هم هوشیار عمل می‌کند و با ثبت 43 بلاک، بیشتر از هر بازیکنی مسیر توپ‌های حریف را می‌بست. 


اسدیِ 191 سانتی‌متری در فصل گذشته 120 نبردهوایی را هم پیروز شد و قبل از بازیکن حریف، با سر به توپ ضربه زد. همچنین مجموعا 50 توپ‌گیری (تکل) هم از حریف داشت. رضا اسدی در ثبت مجموع دوئل‌های موفق یک مقابل یک هم جزو پنج بازیکن برتر لیگ بود. آمارهایی که نمره متریکای او را جزو ده بازیکن برتر لیگ هجدهم قرار داد.

 

رضا اسدی با 5 گل زده، بهترین گلزن فصل گذشته سایپا بود. اسدی فصل گذشته به تیم‌های نفت مسجدسلیمان، سپیدرود، پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن گل زده بود. دو فصل قبل هم با گل زدن به استقلال، به رکورد حسین حسینی در طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن یک دروازه‌بان در لیگ برتر پایان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی