شمانیوز
شما نیوز

نمایش جدید جهانبخش روی پرده لیگ هلند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نظر می‌رسد با قطعی شدن اولین حضور ستاره ایرانی آلکمار در لیگ جدید، این بهترین فرصت برای جهانبخش باشد که میخش را در آلکمار محکم بکوبد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

AZ آلکمار تیم جدید علیرضا جهانبخش بعد از ثبت نتایج نه چندان قابل‌توجه در 4 هفته نخست فصل اخیر لیگ برتر هلند، شنبه مهمان دی‌گراف‌شاپ ته‌جدولی است.

به نظر می‌رسد با قطعی شدن اولین حضور ستاره ایرانی آلکمار در لیگ جدید، این بهترین فرصت برای جهانبخش باشد که میخش را در آلکمار محکم بکوبد.

با 3 پاس گل چراغ سبز روشن شد

علیرضا مرد 12گله نایمخن در لیگ دسته اول هلند به دلیل مصدومیت و روی فرم نبودن 4 هفته اول فصل لیگ 16-2015 را از دست داد اما در دیدار دوستانه آلکمار برابر OSS دسته اولی - طی 45 دقیقه - 3 پاس گل برای همبازیان جدیدش ارسال کرد. این‌طوری بود که سرمربی AZ اعتراف کرد از آماده شدن علیرضا برای حضور در زمین بی‌نهایت خوشحال است.

آقای پاس گل لیگ یک هلند می‌تواند به خط حمله آلکمار جان تازه‌ای ببخشد. AZ در 4 بازی فصل جدید فقط 2 گل زده که آن در بازی هفته دوم مقابل اکسکلوسیور به ثبت رسیده است. نزدن گل در 3 بازی از 4 دیدار فصل یعنی کم بودن باروت خط آتش آلکمار.

با این حساب باید هم کادرفنی AZ از آماده شدن هافبک - مهاجم حسابی سرمربی تیم را سر وجد بیاورد.

دی‌گراف یک شروع ایده‌آل

برای علیرضا جهانبخش بازی برابر حریف روز شنبه AZ یک شروع ایده‌آل است. حریف در هر 4 بازی ابتدایی خود شکست خورده تا نشان دهد ساختار دفاعی مستحکمی ندارد. دی‌گراف فصل قبل با حضور در مرحله پلی‌آف با گذر از گوراهرایگلزو، وولندام لیگ برتری شد تا بلکه در بالاترین سطح فوتبال هلند شانس خود را بیازماید. حریف پیش‌روی آلکمار هفته اول لیگ جدید 3 بر یک به هیرنفین باخت بعد 3 گل از زوله خورد. در ایستگاه سوم هم مغلوب رودا شد. این تیم چند روز قبل در هفته چهارم هم طعم شکست 3 بر صفر مقابل اکسکلوسیور را چشید تا در ایستگاه پنجم روحیه‌ای برای تقابل با AZ نداشته باشد.

جورجس نه نمی‌گوید

به نظر می‌رسد مشکل اول حریف یاران جهانبخش در بازی شنبه گلر کم‌سن و سال این تیم هیده جورجس باشد. دروازه‌بانی 21 ساله که در 4 بازی با نظر کادرفنی این تیم درون دروازه ایستاد تا 10 گل دریافت کند. احتمالا شنبه یان‌ورمان 49 ساله دوباره هیده را برابر جهانبخش و هم‌تیمی‌هایش قرار می‌دهد و این خبر خوشی برای آلکماری‌ها خواهد بود.

جورجس حتی در تک‌بازی خانگی این فصل مقابل زوله هم در ایستگاه سوم 3 گل پیش چشم هواداران دی‌گراف خورد تا نشان دهد برایش بازی خانگی و خارج از خانه فرقی ندارد!

گلزنی بعد از 5 ماه و 25 روز

برای علیرضا جهانبخش هیچ اتفاقی لذتبخش‌تر از این نخواهد بود که بازی برای آلکمار را با گل آغاز کند. علیرضا آخرین بار دوشنبه 25 اسفند ماه سال 93 با پیراهن نایمخن به وولندام گل زد. در ایستگاه سی‌ام لیگ یک دقیقا 5 ماه و 25 روز پیش علیرضا در دقیقه دهم گل دوم بازی را زد و البته NEC 7 بر صفر پیروز شد.

مهاجم اسبق داماش، آخرین بار در هفته سی و دوم فصل قبل یعنی جمعه 14 فروردین ماه برای NEC (مقابل اسپارتاروتردام) به میدان آمد و از آن پس به بعد در هیچ دیدار رسمی پیراهن «هلندی» نپوشید. به عبارت ساده‌تر علیرضا شنبه پس از 5 ماه و 11 روز دوباره در لیگ هلند به میدان خواهد رفت. البته در سطحی بالاتر از ژوپیلر لیگ.

آلکمار که از 4 بازی خود فقط 2 امتیاز به دلیل تساوی با ویلم 2 و اکسکلوسیور گرفته با کسب پیروزی احتمالی برابر دی‌گراف‌شاپ می‌تواند یکی، دو پله‌ای در نیمه پایینی جدول 18 تیمی لیگ برتر هلند صعود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی