شمانیوز
شما نیوز

مدال طلای سنگین وزن جام تختی به هادی رسید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدال طلای سنگین وزن رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به پرویز هادی رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،دومین روز از سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران با مسابقات 4 وزن دوم آغاز شده است که با برگزاری مراحل مقدماتی این اوزان، نفرات راه یافته به دیدار نهایی وزن 125 کیلوگرم مشخص شدند.

در فینال این وزن پرویز هادی از ایران با نتیجه 9 بر 4 مقابل دولت شعبانوف، نفر پنجم المپیک لندن و دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

شعبانوف در دورهای قبل مقابل آذرشکیب و قاسمی از ایران به پیروزی رسیده بود که هادی با پیروزی مقابل این کشتی گیر در فینال انتقام سختی از شعبانوف گرفت. شعبانوف به حدی در این مسابقه تحت فشار قرار گرفته بود که در پایان دیدار روی تشک دراز کشید و حتی نای بلند شدن نداشت.

* رده‌بندی وزن 125 کیلو به شرح زیر است:

1- پرویز هادی 2- دولت شعبانوف (قزاقستان) 3- عبدالله قمی (ایران) و کمیل قاسمی 5- محمدرضا آذرشکیب و آیال لازاروف (قرقیزستان)

* نتایج دیدارهای فینال و رده بندی به شرح زیر است:

فینال:

پرویز هادی (ایران)، برنده - دولت شعبانوف (قزاقستان) (9 بر 4)

رده بندی:

کمیل قاسمی - محمدرضا آذرشکیب (یک بر یک)

عبدالله قمی، برنده - آیال لازاروف (قرقیزستان) (11 بر 6)

سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که با حضور 15 کشور از روز گذشته آغاز شده است با جایزه 96 هزار دلاری برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 5، 3 و 2 هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد. این مسابقات امروز به پایان می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی