شمانیوز
شما نیوز

تغییر در راس ورزش شهرستان اصفهان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):برکناری احمد جمشیدی از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان بالاخره انجام شد تا تودیع و معارفه 5 دقیقه ای او در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان انجام شود و افشین ملایی پس از مدتی دوباره به مدیریت ورزش استان باز گردد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)ٰ،برکناری احمد جمشیدی از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان بالاخره انجام شد تا تودیع و معارفه 5 دقیقه ای او در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان انجام شود و افشین ملایی پس از مدتی دوباره به مدیریت ورزش استان باز گردد. این اقدام همانگونه که شاید بارزترین اتفاق که در دوره حضور محمد جواهری در ورزش اصفهان است به همان اندازه می توان گفت یک تصمیم اشتباه بود.

تودیع و معارفه پنج دقیقه ای درحالی برگزار شد که احمد جمشیدی بعد از گذشت 4 سال نامی آشنا و شناخته شده برای ورزش اصفهان بود، تواضع و فروتنی ، تکریم ارباب رجوع ، صداقت و عملکرذ موفق از نکات بارز ایشان در طول این مدت بود .

جدا از اینکه این برکناری عجیب به نظر می رسید اما در ابتدای انتصاب وی کمتر کسی تصور میکرد ایشان در اصفهان با توجه به شرایط خاص و دشوارش دوام بیاورد اما رفته رفته با درایت و مدیریتی که داشت و همچنین طرح های ابتکاری جایگاه خاص خود را در ورزش اصفهان پیدا کرد تا عملکرد وی همچنان مورد پسند کارشناسان ورزش اصفهان و رسانه ها باشد .

جمشیدی که به رابطه خوب و مثبتی با مسئولان استان و نمایندگان مجلس شهرت داشت و همین موضوع باعث شده بود در بحث بودجه و سازندگی کمک های زیادی در عرصه ورزش به شهر اصفهان و بخش هایی تحت پوشش انجام گیرد اما شاید سایر مسئولین مرتبط این را یک تهدید برای خود می دانستند و به مذاقش خوش نمی آمد .

جریانات و حواشی مختلفی که طی هفته های گذشته و در جریان عزل جمشیدی رخ داد، و مخالفت هایی که با برکناری او انجام شد همچنین اصرارهای مدیر کل برای ایجاد تغییر در راس اداره شهرستان اصفهان، این برکناری از جهات مختلفی قابل بررسی است که سوالات زیادی در ذهن رسانه ها و خبرنگاران ایجاد کرد علی الخصوص اینکه چرا افشین ملایی را از سمت قبلی عزل میکنید و چگونه بعد از مدتی در جایی پستی بالاتر انتصاب میکنید؟ اما تماس با محمدجواهری در این خصوص به این راحتی ها نیست. او برعکس دوران حضورش در ابتدا دیگر در خصوص برکناری احمد جمشیدی پاسخگوی خبرنگاران نیست. جناب آقای مدیر کل، ما ترجیح می دهیم اسم شما در راس ورزش اصفهان باشد اما ورزشگاه بزرگ نقش جهان ساخته شود، به وضعیت بحرانی باشگاه ذوب آهن رسیدگی شود، مشکلات باشگاه سپاهان پیگیری شود نه بلکه در اوج حساسیت لیگ با برکناری رئیس هئیت فوتبال تیشه بر جان فوتبال اصفهان بزنید.اهالی ورزش آرزو می کنند بجای تغییرات آنی، برنامه های مناسبی در راستای رشد و توسعه ورزش اصفهان عملیاتی شود. گزارشات تکمیلی در مورد عملکرد اداره کل ورزش استان اصفهان نیز به زودی منتشر خواهد شد. داوود شمسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی